У статті автор висвітлює проблему компетентнісного підходу в сучасній логопедії, підкреслює, що в процесі диференційованої логопедичної корекції на сучасному етапі актуалізуються шляхи реалізації, генералізуються основні напрями компетентнісного підходу, серед яких: розвиток ключових компетентностей, утворювання узагальнених змістово-операційних мовних, мовленнєвих, комунікативних, оцінно-контрольних умінь і навичок; структурування прикладних умінь і навичок; формування життєвих соціокультурних умінь і навичок та ін.
In the article, the author highlights the problem of competence approach in modern speech therapy, emphasizes that in the process of differentiated speech therapy correction at the present stage, the ways of implementation are actualized, the main directions of the competence approach are generalized, including development of key competencies, formation of generalized content-operational language, speech, communication, evaluation and control skills; structuring of applied skills; formation of life sociocultural skills, etc.