Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Компетентнісна парадигма диференційованої логопедичної корекції

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савінова, Н. В.
dc.date.accessioned 2024-04-19T07:49:33Z
dc.date.available 2024-04-19T07:49:33Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Савінова, Н. В. Компетентнісна парадигма диференційованої логопедичної корекції / Н. В. Савінова // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 45. – С. 93-98. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44839
dc.description.abstract У статті автор висвітлює проблему компетентнісного підходу в сучасній логопедії, підкреслює, що в процесі диференційованої логопедичної корекції на сучасному етапі актуалізуються шляхи реалізації, генералізуються основні напрями компетентнісного підходу, серед яких: розвиток ключових компетентностей, утворювання узагальнених змістово-операційних мовних, мовленнєвих, комунікативних, оцінно-контрольних умінь і навичок; структурування прикладних умінь і навичок; формування життєвих соціокультурних умінь і навичок та ін. uk
dc.description.abstract In the article, the author highlights the problem of competence approach in modern speech therapy, emphasizes that in the process of differentiated speech therapy correction at the present stage, the ways of implementation are actualized, the main directions of the competence approach are generalized, including development of key competencies, formation of generalized content-operational language, speech, communication, evaluation and control skills; structuring of applied skills; formation of life sociocultural skills, etc. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject компетенція uk
dc.subject компетентнісна парадигма uk
dc.subject мовна uk
dc.subject мовленнєва,комунікативна компетентність uk
dc.subject дитина з порушеннями мовленнєвого розвитку uk
dc.subject логопедія uk
dc.subject competence uk
dc.subject competence uk
dc.subject competence paradigm uk
dc.subject language uk
dc.subject speech uk
dc.subject communicative competence uk
dc.subject child with speech development disorders uk
dc.subject speech therapy uk
dc.title Компетентнісна парадигма диференційованої логопедичної корекції uk
dc.title.alternative Competence paradigm of graded speech therapy correction uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376.36:81’23
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.15


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу