ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Савінова, Н. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-04-19T07:49:33Z | |
dc.date.available | 2024-04-19T07:49:33Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Савінова, Н. В. Компетентнісна парадигма диференційованої логопедичної корекції / Н. В. Савінова // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 45. – С. 93-98. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44839 | |
dc.description.abstract | У статті автор висвітлює проблему компетентнісного підходу в сучасній логопедії, підкреслює, що в процесі диференційованої логопедичної корекції на сучасному етапі актуалізуються шляхи реалізації, генералізуються основні напрями компетентнісного підходу, серед яких: розвиток ключових компетентностей, утворювання узагальнених змістово-операційних мовних, мовленнєвих, комунікативних, оцінно-контрольних умінь і навичок; структурування прикладних умінь і навичок; формування життєвих соціокультурних умінь і навичок та ін. | uk |
dc.description.abstract | In the article, the author highlights the problem of competence approach in modern speech therapy, emphasizes that in the process of differentiated speech therapy correction at the present stage, the ways of implementation are actualized, the main directions of the competence approach are generalized, including development of key competencies, formation of generalized content-operational language, speech, communication, evaluation and control skills; structuring of applied skills; formation of life sociocultural skills, etc. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | компетенція | uk |
dc.subject | компетентнісна парадигма | uk |
dc.subject | мовна | uk |
dc.subject | мовленнєва,комунікативна компетентність | uk |
dc.subject | дитина з порушеннями мовленнєвого розвитку | uk |
dc.subject | логопедія | uk |
dc.subject | competence | uk |
dc.subject | competence | uk |
dc.subject | competence paradigm | uk |
dc.subject | language | uk |
dc.subject | speech | uk |
dc.subject | communicative competence | uk |
dc.subject | child with speech development disorders | uk |
dc.subject | speech therapy | uk |
dc.title | Компетентнісна парадигма диференційованої логопедичної корекції | uk |
dc.title.alternative | Competence paradigm of graded speech therapy correction | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 376.36:81’23 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.15 |