У статті висвітлена проблема оптимізації шляхів диференційної діагностики порушень психічного розвитку у дітей в діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій. Визначено напрямки роботи та взаємодія спеціалістів психолого-медико-педагогічних консультацій в процесі супроводу дітей з особливими потребами. Проаналізовано наукові джерела з проблеми діяльності ПМПК в напрямку диференційної діагностики порушень психічного розвитку у дітей. Обґрунтовано важливе значення ранньої діагностики порушень психічного розвитку у дітей в діяльності ПМПК. Намічено методичні рекомендації щодо оптимізації шляхів диференційної діагностики психолого-педагогічного обстеження в діяльності ПМПК.
The problem of optimizing ways for differential diagnosis of children's mental development of psychological, medical and pedagogical consultations considered in this article. The directions of interaction and specialist psychological, medical and pedagogical consultations in the process of support for children with special needs was detected. Analyzed scientific sources of the PMPC problem toward to differential diagnosis of children's mental development. Was proved the importance of early diagnosis of children's mental development in PMPC activity. Scheduled guidelines for ways to optimize differential diagnosis of psychological-pedagogical examination of a PMPC.