Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Типові ознаки комунікативно-мовленнєвої діяльності розумово відсталих учнів: рівні та характеристика

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Проскурняк, О. І.
dc.date.accessioned 2024-02-08T14:25:37Z
dc.date.available 2024-02-08T14:25:37Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Проскурняк, О. І. Типові ознаки комунікативно-мовленнєвої діяльності розумово відсталих учнів: рівні та характеристика / О. І. Проскурняк // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2015. – № 7. – С. 76-81. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44067
dc.description.abstract Відповідно до структури комунікативної діяльності суб‘єкта, яка складається з мотиваційного (мотивації та потреби), когнітивнозмістового (комунікативні знання, уміння, навички),операційно-поведінкового (самоконтроль у комунікативній поведінки), визначено та охарактеризовано рівні сформованості комунікативної діяльності учнів з легким ступенем розумової відсталості: високий, середній, низький. Доведено, що в учнів означеного контингенту майже не зафіксовано високого рівню, а переважає низький рівень сформованості комунікативної діяльності. Відповідно до визначених показників кожного компонента комунікативної діяльності надано детальний опис їх проявів в учнів з розумовим дизонтогенезом. uk
dc.description.abstract In accordance with the structure of communication activity of a subject which consists of motivational (motives and needs), cognitive and meaningful (communication knowledge and skills), operational and behavioral (self-control of communicative behavior) components the following levels of communication maturity among pupils with mild mental retardation are defined and characterized: high, medium, low. It was proved that among the pupils that make this contingent the high level of communication maturity is almost absent, but its low level dominates. In accordance with the defined rates of each component of communication a detailed description of their manifestations among pupils with mental dysontogenesis is made. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject комунікативна діяльність uk
dc.subject розумово відсталі учні uk
dc.subject рівні uk
dc.subject показники uk
dc.subject ознаки uk
dc.subject communication activity uk
dc.subject speaking activity uk
dc.subject mentally retarded pupils uk
dc.subject levels uk
dc.subject rate uk
dc.subject feature uk
dc.title Типові ознаки комунікативно-мовленнєвої діяльності розумово відсталих учнів: рівні та характеристика uk
dc.title.alternative Typical Features of Communication and Speaking Activities of Mentally Retarded Pupils: Levels and Characteristics uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376.28:472


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу