Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Обгрунтування методики формування мовленнєвої активності у дітей з аутистичними порушеннями старшого дошкільного віку

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Базима, Н. В.
dc.date.accessioned 2024-02-07T09:02:17Z
dc.date.available 2024-02-07T09:02:17Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Базима, Н. В. Обгрунтування методики формування мовленнєвої активності у дітей з аутистичними порушеннями старшого дошкільного віку / Н. В. Базима // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2015. – № 7. – С. 13-17. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44052
dc.description.abstract У статті описано експериментальне вивчення особливостей мовленнєвої активності у дітей з аутистичними порушеннями старшого дошкільного віку. Визначено компоненти (мотивованість, ініціативність, змістовність), критерії та показники мовленнєвої активності. Доведено, що усі старші дошкільники з аутистичними порушеннями мають особливості формування мовленнєвої активності різного ступеня прояву. Обґрунтовано психолого-педагогічні умови корекційного підходу до формування мовленнєвої активності у дітей зазначеної категорії. Представлено методику формування мовленнєвої активності у дітей з аутистичними порушеннями старшого дошкільного віку. Експериментально доведено дієвість прийомів формування мовленнєвої активності та позитивну динаміку формування мовленнєвої активності у дітей зазначеної категорії за умов спеціально організованої, цілеспрямованої, послідовної та систематичної корекційно-розвивальної роботи за запропонованою методикою. uk
dc.description.abstract An experimental study of peculiarities of speech activity in children with autistic spectrum disorders in senior preschool age has been performed. The components (content-richness, motivation and initiative), criteria and indicators of speech activity have been defined. It also has been proven that all children of senior preschool age with autistic spectrum disorders exhibit peculiarities in speech activity development of varying intensity. Psychological and pedagogical preconditions for special educational approach towards speech activity development of autistic children have been substantiated. The teaching method for developing speech activity in children with autistic spectrum disorders in senior preschool age has been presented. Effectiveness of speech activity development techniques has been experimentally proven. The research proves positive dynamics in speech activity development in autistic children providing that specifically organised, purposeful, consistent and systematic special educational work based on the proposed teaching method is being implemented. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject аутизм uk
dc.subject аутистичні порушення uk
dc.subject мовлення uk
dc.subject мовленнєва діяльність uk
dc.subject мовленнєва активність uk
dc.subject ініціативність мовленнєвої активності uk
dc.subject мотивованість мовленнєвої активності uk
dc.subject змістовність мовленнєвої активності uk
dc.subject діти старшого дошкільного віку uk
dc.subject autism uk
dc.subject autistic spectrum disorders uk
dc.subject speech uk
dc.subject speech activity uk
dc.subject speech activity initiative uk
dc.subject motivation for speech activity uk
dc.subject contentrichness of speech activity uk
dc.subject senior preschool age children uk
dc.title Обгрунтування методики формування мовленнєвої активності у дітей з аутистичними порушеннями старшого дошкільного віку uk
dc.title.alternative Еxplanation of the teaching method for developing speech activity in children with autistic spectrum disorders in senior preschool age uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376.2-056.264


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics