Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Диференційоване навчання математики студентів вищих навчальних закладів освіти аграрного профілю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Овсієнко, Юлія Іванівна
dc.date.accessioned 2024-01-23T10:09:59Z
dc.date.available 2024-01-23T10:09:59Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Овсієнко, Юлія Іванівна. Диференційоване навчання математики студентів вищих навчальних закладів освіти аграрного профілю : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика) / Овсієнко Юлія Іванівна ; наук. керівник Швець Василь Олександрович ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2013. – 283 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43684
dc.description.abstract Дослідження присвячене проблемі підвищення ефективності математичної підготовки студентів-аграріїв в умовах диференційованого навчання й особистісно орієнтованого підходу в процесі організації навчальновиховного процесу у вищих закладах освіти аграрного профілю. У дисертації запропоновано методичну систему диференційованого навчання студентів аграрних закладів освіти ІІІ–IV рівнів акредитації. Окремо виділено теоретичну й практичну складові математичної підготовки аграріїв в аудиторії й позааудиторно. Їх реалізація передбачає організацію динамічної диференціації на основі критеріїв, що відповідають кожному цільовому завданню окремих етапів навчально-пізнавальної діяльності фахівців із агрономії, що вибудовується із урахуванням міжпредметних зв’язків і прикладного змісту дисципліни „Вища математика (за фаховим спрямуванням)”. uk
dc.description.abstract Dissertational study is dedicated to the problem of increasing efficiency of the mathematical background for students of agrarian profile in terms of differential teaching and personal oriented approach in the process of organization of educational upbringing process in agrarian HEE. In this dissertation we offer a methodical system of differential teaching for students in agrarian HEE. In particular we highlight theoretical and practical compound of mathematical background in auditorium and outside it. The realization provide dynamic differentiation organization based on the criterion that meet every purpose-oriented task of separate stages in science and research activities for future specialists in agronomy which is build taking into account links among subjects and applied content of the subject „Higher mathematics (for professional area)”. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject вищий навчальний заклад освіти аграрного профілю uk
dc.subject динамічна диференціація uk
dc.subject диференціація навчання uk
dc.subject диференційоване навчання дисципліни „Вища математика (за фаховим спрямуванням)” uk
dc.subject методична система диференційованого навчання uk
dc.subject навчання вищої математики uk
dc.subject прикладний зміст вищої математики uk
dc.subject фахівець із агрономії uk
dc.subject higher educational establishments of the agrarian profile uk
dc.subject dynamic differentiation uk
dc.subject differential teaching uk
dc.subject differential teaching of the subject „Higher mathematics (for professional area)” uk
dc.subject methodical system of differential teaching uk
dc.subject teaching of higher mathematics uk
dc.subject applied content of higher mathematics uk
dc.subject specialist in agronomу uk
dc.title Диференційоване навчання математики студентів вищих навчальних закладів освіти аграрного профілю uk
dc.title.alternative Differential teaching of mathematics for students of the higher educational establishments of the agrarian profile uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.663.016:51(043)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу