Дослідження присвячене проблемі підвищення ефективності математичної підготовки студентів-аграріїв в умовах диференційованого навчання й особистісно орієнтованого підходу в процесі організації навчальновиховного процесу у вищих закладах освіти аграрного профілю. У дисертації запропоновано методичну систему диференційованого навчання студентів аграрних закладів освіти ІІІ–IV рівнів акредитації. Окремо виділено теоретичну й практичну складові математичної підготовки аграріїв в аудиторії й позааудиторно. Їх реалізація передбачає організацію динамічної диференціації на основі критеріїв, що відповідають кожному цільовому завданню окремих етапів навчально-пізнавальної діяльності фахівців із агрономії, що вибудовується із урахуванням міжпредметних зв’язків і прикладного змісту дисципліни „Вища математика (за фаховим спрямуванням)”.
Dissertational study is dedicated to the problem of increasing efficiency of the mathematical background for students of agrarian profile in terms of differential teaching and personal oriented approach in the process of organization of educational upbringing process in agrarian HEE. In this dissertation we offer a methodical system of differential teaching for students in agrarian HEE. In particular we highlight theoretical and practical compound of mathematical background in auditorium and outside it. The realization provide dynamic differentiation organization based on the criterion that meet every purpose-oriented task of separate stages in science and research activities for future specialists in agronomy which is build taking into account links among subjects and applied content of the subject „Higher mathematics (for professional area)”.