Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Огляд властивостей гейміфікації, змішанного, дистанційного, персоналізованого та онлайн-навчання як сучасних форм освітнього процесу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кулєшов, С. О.
dc.date.accessioned 2023-10-12T13:52:45Z
dc.date.available 2023-10-12T13:52:45Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кулєшов, С. О. Огляд властивостей гейміфікації, змішанного, дистанційного, персоналізованого та онлайн-навчання як сучасних форм освітнього процесу / С. О. Кулєшов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 93. – С. 81-85. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42508
dc.description.abstract Стаття присвячена темі сучасних форм навчання та являє собою розгляд характеристик обраних для огляду освітніх технологій. До аналізу серед найпоширеніших було обрано такі форми освітнього процесу, як гейміфікація, онлайн-навчання, дистанційне, змішане та персоналізоване навчання. Одним з найпопулярніших освітніх трендів у 2020-х роках є гейміфікація, завдяки якій неігрові контексти подаються шляхом теорії та механіки ігор. Це зумовлює її високу популярність серед вчителів, інструкторів та інших професіоналів як інструменту підвищення залученості та підвищення продуктивності. У статті розглянуто основні переваги та конкретні приклади. Крім того, у статті проаналізовано особливості онлайн-навчання, перелічено переваги та недоліки з розкриттям суті кожного, надано характеристики їх впливу на освітній процес, висвітлено відношення викладачів, зроблено висновки відносно продуктивності такої технології в рамках сучасного освітнього процесу. Проаналізовано особливості дистанційне навчання з акцентом його схожості та відмінностей з формою онлайн-навчання, наведено описи його переваг та недоліків, та їхнього впливу на якість освітнього процесу. Також змальовується необхідність особистої мотивації, яка є необхідною умовою для якісного дистанційного навчання. Автором звернено увагу на форму змішаного навчання та розкрито її сутність. Детально розглянуто персоналізоване навчання, основною ідеєю якого є спрямованість на задоволення інтересів та потреб здобувача освіти, адміністрування освітнього процесу відповідно до особистих здібностей кожного здобувача освіти. Проаналізовано особливості персоналізованого навчання, акцентовано увагу на великій ролі сучасних технологій, завдяки яким персоналізація подачі матеріалу стає більш адаптованою до продуктивного опрацьовування. Дана стаття є продовженням дослідження сучасних форм навчання, основною метою якого є аналіз властивостей кожної з форм та можливість їх продуктивного використання для підняття якості освітнього процесу. uk
dc.description.abstract The article deals with the problem of modern forms of education and is a review of the characteristics of educational technologies selected for the review. The most common forms of the educational process, such as gamification, online learning, distance, blended and personalized learning have been chosen for analysis. One of the most popular educational trends in the 2020s is gamification, which allows non-game contexts to be presented through game theory and mechanics. This makes it highly popular among teachers, instructors, and other professionals as a tool for increasing engagement and improving productivity. The article discusses the main advantages and concrete examples. The article also considers the peculiarities of online education. The advantages and disadvantages have been listed with the disclosure of the essence of each, the characteristics of their influence on the educational process have been given, the attitudes of teachers have been highlighted, conclusions have been drawn regarding the efficiency of such technology in the framework of the modern educational process. Distance learning has been analysed with the focus on its similarities and differences with the form of online education, its advantages and disadvantages, and what impact they can have on the quality of the educational process have been discussed. The need for personal motivation is also depicted, which is a necessary condition for high-quality distance learning. Certain attention is paid to the form of blended learning, its essence is revealed. The article also considers personalized training as the form of the educational process. The main idea of such technology is the focus on satisfying the interests and needs of the student of education, the administration of the educational process in accordance with the personal abilities of each student of education. The features of personalized learning have been analysed, attention is focused on the great role of modern technologies, thanks to which the personalization of the delivery of material becomes more adapted to productive processing. The article is a continuation of the study of modern forms of education, the main purpose of which is to analyse the properties of each of the forms and the possibility of their productive use to improve the quality of the educational process. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject гейміфікація uk
dc.subject змішане навчання uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject персоналізоване навчання uk
dc.subject онлайн-навчання uk
dc.subject gamification uk
dc.subject blended learning uk
dc.subject distance learning uk
dc.subject personalized learning uk
dc.subject online learning uk
dc.title Огляд властивостей гейміфікації, змішанного, дистанційного, персоналізованого та онлайн-навчання як сучасних форм освітнього процесу uk
dc.title.alternative The article considers the features of gamification, blended, distance, personalized and online learning as modern forms of the educational process uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.025
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.93.16


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу