Увиразнено визначення поняття «курс змішаного навчання». Стверджено, що практична реалізація змішаного навчання (ЗН) на рівні навчального курсу – це така організація освітнього процесу в межах навчальної дисципліни, що характеризується взаємодоповнюваністю традиційного й дистанційного курсів із позааудиторною та асинхронною самостійною роботою студентів у взаємодії цільової, мотиваційної та змістової компонент навчального процесу. Витлумачено структуру реалізації ЗН та розподіл навчально-пізнавальної діяльності студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти в межах традиційного й дистанційного навчання (ДН), аудиторних та онлайн-занять (у синхронному та асинхронному режимах). Позааудиторна та асинхронна самостійна робота магістрантів ґрунтується на індивідуально розподіленому в часi виконаннi комплексу завдань із консультацiйно-координувальною допомогою викладача. Асинхронна самостійна робота навчально-пізнавальної діяльності магістрантів у ЗН – це їхня інтерактивна взаємодія в розподіленому часі та просторi сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), зокрема Moodle, Microsoft Teams, що спонукають до iніціативного виконання навчально-пізнавальних та практичних завдань у спільній колективно-груповій діяльності в умовах несинхронiзованої навчальної комунiкації. Усі компоненти навчального процесу повторюються впродовж курсу, водночас збільшуються шанси студентів на ефективне навчання в індивідуальному режимі, у зручний час. Зміна ролі викладача, коли в процесі навчальної діяльності майбутніх викладачів англійської мови (АМ) він є фасилітатором та надає потрібного напрямку роботі всієї групи та кожного студента, є особливою ознакою курсу ЗН.
The definition of the concept of «blended learning course» is presented. It is argued that the practical implementation of blended learning (BL) at the level of a training course is a organisation of the educational process for students of the second (master’s) level of higher education within the academic subject, characterised by the complementarity of traditional and distance courses with students’ extracurricular and asynchronous independent work in the interaction of its target, motivational and content components. The structure of the implementation of BL and the distribution of students' educational and cognitive activities within the framework of classroom and online classes (in synchronous and asynchronous modes) are explained. Extracurricular and asynchronous independent work of students’ educational and cognitive activity is based on individually distributed performance of a set of multi-level tasks in time with the consulting and coordinating assistance of the teacher. Asynchronous independent work in BL is a time-distributed interaction of students in the space of modern ICT (Moodle, Microsoft Teams), which encourage their initiative in solving educational, cognitive, search and practical tasks in joint collective group activities in conditions of unsynchronised educational communication. All components of the learning process are repeated throughout the course of BL, increasing students’ chances to learn effectively in an individual mode and at a convenient time. The change of the teacher’s role is a special feature of the course, when in the process of learning activities of the English language (EL) future teachers he/she has become a facilitator and directs the work of the whole group and individual student in the right direction.