Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні засади формування змісту загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Акусок, Алла Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-09-01T11:06:58Z
dc.date.available 2023-09-01T11:06:58Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Акусок, Алла Миколаївна. Теоретичні засади формування змісту загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Акусок Алла Миколаївна ; наук. керівник Вовк Людмила Петрівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 202 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41476
dc.description.abstract Робота є теоретичним дослідженням теоретичних засад формування змісту загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя. У дисертації на підставі аналізу наукової та методичної літератури з проблеми формування змісту загальнопедагогічної підготовки вчителя визначена сутність, структура та специфіка його формування в сучасних соціокультурних умовах. З’ясована сутність понять „зміст освіти”, “зміст професійної освіти”, “педагогічна освіта”, “загальнопедагогічна підготовка”, „зміст загальнопедагогічної підготовки”, що виступають базою для обґрунтування теоретичних засад формування змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх вчителів. Визначена і теоретична обґрунтовано доцільність використання особистісноорієнтованого, культурологічного, антропологічного, діяльнісного, аксіологічного, акмеологічного підходів у процесі формування змісту загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя. Розроблено теоретичну модель фахівця педагога як основу формування змісту загальнопедагогічної підготовки. uk
dc.description.abstract The dissertation is the theoretical investigation of theoretical bases of content forming of future teacher general and pedagogical training. The essence, the structure and the special character of content forming in modern socio-cultural conditions are determined in the dissertation on the basis of scientific and methodic literature analysis on the problem of content forming of general and pedagogical teacher training. The essence of the concepts "the content of education", "the content of professional education", "pedagogical education", "general and pedagogical training", "the content of general and pedagogical training" is determined as grounding theoretical bases of content forming of future teacher general and pedagogical training. The expediency of using personally oriented, cultural, anthropological, actional, axiological, acmeological approaches in the process of content forming of future teacher's general and pedagogical training is determined and theoretically grounded. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject загальнопедагогічна підготовка uk
dc.subject зміст загальнопедагогічної підготовки uk
dc.subject принципи uk
dc.subject підходи до формування змісту загальнопедагогічної підготовки uk
dc.subject готовність до педагогічної діяльності uk
dc.subject педагогічна компетентність uk
dc.subject the content of education uk
dc.subject the content of pedagogical education uk
dc.subject general and pedagogical training uk
dc.subject the content of general and pedagogical training uk
dc.subject principles uk
dc.subject approaches to content forming of general and pedagogical training uk
dc.subject readiness for pedagogical activity uk
dc.subject pedagogical competence uk
dc.title Теоретичні засади формування змісту загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя uk
dc.title.alternative Theoretical bases of content forming of future teacher general and pedagogical training uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371.132 (043)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу