У дисертації визначено складові та особливості життєдіяльності людей похилого віку; розроблено та обґрунтовано структурно-функціональну модель і соціально-педагогічні умови соціально-педагогічної підтримки життєдіяльності людей похилого віку в територіальних центрах соціального обслуговування; розкрито зміст понять «життєдіяльність людей похилого віку» та «соціально-педагогічна підтримка життєдіяльності людей похилого віку»; визначено структуру життєдіяльності людини похилого віку в територіальному центрі соціального обслуговування; критерії якості життєдіяльності людей похилого віку (мотиваційний, соціально-орієнтований, фізіологічний, діяльнісно-практичний), їх показники та рівні; уточнено зміст дефініції «люди похилого віку»; теоретичні підходи до здійснення соціально-педагогічної підтримки людей похилого віку в умовах територіального центру соціального обслуговування; подальшого розвитку набули навчально-методичне забезпечення соціально-педагогічної підтримки життєдіяльності людей похилого віку в умовах територіального центру соціального обслуговування.
In the scientific research the social-pedagogical support is substantiated as a special kind of the social-pedagogical activity, a complex of actions, measures aimed at preserving and strengthening the social and physical health of the elderly, facilitating the implementation of their life plans, self-development, self-knowledge, self-improvement, preserving vital activity and, as a result, the quality of life improvement. The research of the essential characteristics of social and pedagogical support is evidenced by its close relationship with the notions of "socio-pedagogical activity", "pedagogical support". All these concepts reflect the idea of various types of assistance, social and educational services provision, as well as individual problems of a person solving.