Робота є теоретичним дослідженням теоретичних засад формування змісту загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя. У дисертації на підставі аналізу наукової та методичної літератури з проблеми формування змісту загальнопедагогічної підготовки вчителя визначена сутність, структура та специфіка його формування в сучасних соціокультурних умовах. З’ясована сутність понять „зміст освіти”, “зміст професійної освіти”, “педагогічна освіта”, “загальнопедагогічна підготовка”, „зміст загальнопедагогічної підготовки”, що виступають базою для обґрунтування теоретичних засад формування змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх вчителів. Визначена і теоретична обґрунтовано доцільність використання особистісноорієнтованого, культурологічного, антропологічного, діяльнісного, аксіологічного, акмеологічного підходів у процесі формування змісту загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя. Розроблено теоретичну модель фахівця педагога як основу формування змісту загальнопедагогічної підготовки.
The dissertation is the theoretical investigation of theoretical bases of content forming of future teacher general and pedagogical training. The essence, the structure and the special character of content forming in modern socio-cultural conditions are determined in the dissertation on the basis of scientific and methodic literature analysis on the problem of content forming of general and pedagogical teacher training. The essence of the concepts "the content of education", "the content of professional education", "pedagogical education", "general and pedagogical training", "the content of general and pedagogical training" is determined as grounding theoretical bases of content forming of future teacher general and pedagogical training. The expediency of using personally oriented, cultural, anthropological, actional, axiological, acmeological approaches in the process of content forming of future teacher's general and pedagogical training is determined and theoretically grounded.