ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гоменюк, Ганна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2023-04-28T12:05:54Z | |
dc.date.available | 2023-04-28T12:05:54Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Гоменюк, Ганна Володимирівна. Методичні засади реалізації компетентнісного підходу в навчанні алгебри учнів основної школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика) / Гоменюк Ганна Володимирівна ; наук. керівник Забранський Віталій Ярославович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 277 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40028 | |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено проблемі впровадження компетентнісного підходу в навчання алгебри учнів основної школи. У роботі на основі створеної концептуальної моделі навчання алгебри на засадах компетентнісного підходу описано методику реалізації компетентнісного підходу до навчання алгебри учнів основної школи, визначено її компоненти, а саме: мотиваційно-ціннісний, практикоорієнтований, діяльнісний, рефлексивний; розроблено програму впровадження методики реалізації компетентнісного підходу до навчання алгебри учнів основної школи, укладено збірник компетентнісно орієнтованих задач з алгебри. | uk |
dc.description.abstract | The thesis is devoted to the problem of implementing competence-based approach in teaching Algebra to secondary school pupils. On the basis of the established conceptual model of teaching Algebra in terms of competence-based approach the methodology of realizing competence-based approach in teaching Algebra to secondary school pupils has been described and its components have been determined, namely motivational and valuebased, practice-oriented, activity-based and reflexive components. The implementation program of the methodology of realising competence-based approach in teaching Algebra to secondary school pupils has been developed. The collection of competence-oriented tasks in Algebra has been compiled. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | концептуальна модель | uk |
dc.subject | компетентнісне навчання алгебри | uk |
dc.subject | методика реалізації компетентнісного підходу до навчання алгебри учнів основної школи | uk |
dc.subject | предметна математична компетентність | uk |
dc.subject | спеціальні предметні математичні компетентності | uk |
dc.subject | competence-based approach | uk |
dc.subject | conceptual model | uk |
dc.subject | competence-based teaching Algebra | uk |
dc.subject | methodology of realizing competence-based approach in teaching Algebra to secondary school students | uk |
dc.subject | subject mathematical competence | uk |
dc.subject | specific subject mathematical competence | uk |
dc.title | Методичні засади реалізації компетентнісного підходу в навчанні алгебри учнів основної школи | uk |
dc.title.alternative | Methodological Foundations of Realizing Competence-Based Approach in Teaching Algebra to Secondary School Pupils | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 373.5.016:512 |