Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні засади реалізації компетентнісного підходу в навчанні алгебри учнів основної школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гоменюк, Ганна Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-04-28T12:05:54Z
dc.date.available 2023-04-28T12:05:54Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Гоменюк, Ганна Володимирівна. Методичні засади реалізації компетентнісного підходу в навчанні алгебри учнів основної школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика) / Гоменюк Ганна Володимирівна ; наук. керівник Забранський Віталій Ярославович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 277 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40028
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі впровадження компетентнісного підходу в навчання алгебри учнів основної школи. У роботі на основі створеної концептуальної моделі навчання алгебри на засадах компетентнісного підходу описано методику реалізації компетентнісного підходу до навчання алгебри учнів основної школи, визначено її компоненти, а саме: мотиваційно-ціннісний, практикоорієнтований, діяльнісний, рефлексивний; розроблено програму впровадження методики реалізації компетентнісного підходу до навчання алгебри учнів основної школи, укладено збірник компетентнісно орієнтованих задач з алгебри. uk
dc.description.abstract The thesis is devoted to the problem of implementing competence-based approach in teaching Algebra to secondary school pupils. On the basis of the established conceptual model of teaching Algebra in terms of competence-based approach the methodology of realizing competence-based approach in teaching Algebra to secondary school pupils has been described and its components have been determined, namely motivational and valuebased, practice-oriented, activity-based and reflexive components. The implementation program of the methodology of realising competence-based approach in teaching Algebra to secondary school pupils has been developed. The collection of competence-oriented tasks in Algebra has been compiled. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject компетентнісний підхід uk
dc.subject концептуальна модель uk
dc.subject компетентнісне навчання алгебри uk
dc.subject методика реалізації компетентнісного підходу до навчання алгебри учнів основної школи uk
dc.subject предметна математична компетентність uk
dc.subject спеціальні предметні математичні компетентності uk
dc.subject competence-based approach uk
dc.subject conceptual model uk
dc.subject competence-based teaching Algebra uk
dc.subject methodology of realizing competence-based approach in teaching Algebra to secondary school students uk
dc.subject subject mathematical competence uk
dc.subject specific subject mathematical competence uk
dc.title Методичні засади реалізації компетентнісного підходу в навчанні алгебри учнів основної школи uk
dc.title.alternative Methodological Foundations of Realizing Competence-Based Approach in Teaching Algebra to Secondary School Pupils uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5.016:512


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу