Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Філософська концептуалізація соціального потенціалу знання у векторі сталого розвитку суспільства

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Костроміна, Ганна Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-04-05T13:32:40Z
dc.date.available 2023-04-05T13:32:40Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Костроміна, Ганна Михайлівна. Філософська концептуалізація соціального потенціалу знання у векторі сталого розвитку суспільства : автореферат дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 - соціальна філософія та філософія історії / Костроміна Ганна Михайлівна ; [наук. керівник Мельниченко Анатолій Анатолійович] ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 21 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39663
dc.description.abstract У дисертації здійснено філософську концептуалізацію соціального потенціалу знання у векторі сталого розвитку суспільства. Соціально-філософський теоретико-методологічний рівень дослідження знання як соціального феномену в його філософських вимірах в контексті пошуку стратегій розвитку сучасного суспільства дасть змогу розкрити соціальний потенціал знання та забезпечити його використання, перетворити його можливості на дійсний сталий розвиток суспільства. Соціальний потенціал знання актуалізується через його функціонування в усіх сферах життєдіяльності соціуму і розкривається в процесі його імплементації через інституційні організаційні форми: освіту, науку, інженерію. Але для того, щоб соціальний потенціал знання зміг актуалізуватися, знання має набути категоріальної форми. Знання у формі категорій створює необхідні передумови для самовідтворення і забезпечення суспільного саморозвитку на основі реалізації можливостей і використання наявних у знанні ресурсів. Розвиток науки і продукування теоретичного знання у єдності з освітою та інженерією має отримати випереджальний характер і бути спрямованим у майбутнє, задавати стратегію і відкривати перспективи подальшого розвитку суспільства. uk
dc.description.abstract The philosophical conceptualization of the social potential of knowledge in the vector of sustainable development of society is carried out. The studies of knowledge as a social phenomenon in its philosophical dimensions in the context of searching for strategies of the development of modern society are more often built as a departure from the special-scientific theoretical and methodological foundations most often in the sphere of epistemological problems. In the modern research space of social philosophy and philosophy of the history of knowledge research, the study of knowledge and cognition is almost not presented. It is the socio-philosophical theoretical and methodological level of research that enables to reveal the social potential of knowledge and ensure its usage, to turn it into a real sustainable development of society. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject знання uk
dc.subject теоретичне знання uk
dc.subject соціальний потенціал знання uk
dc.subject категорійна структура знання uk
dc.subject актуалізація соціального потенціалу знання uk
dc.subject наука uk
dc.subject освіта uk
dc.subject інженерія uk
dc.subject сталий розвиток uk
dc.subject knowledge uk
dc.subject theoretical knowledge uk
dc.subject social potential of knowledge uk
dc.subject category structure of knowledge uk
dc.subject actualization of social potential of knowledge uk
dc.subject science uk
dc.subject education uk
dc.subject engineering uk
dc.subject sustainable development uk
dc.title Філософська концептуалізація соціального потенціалу знання у векторі сталого розвитку суспільства uk
dc.title.alternative Philosophical conceptualization of social potential of knowledge in the vector of sustainable development of society uk
dc.type Abstract uk
dc.identifier.udc 141.7:001.101]:316.3 (043.3)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics