Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Терещук, Сергій Іванович
dc.date.accessioned 2023-04-05T13:12:47Z
dc.date.available 2023-04-05T13:12:47Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Терещук, Сергій Іванович. Теоретико-методичні засади навчання квантової фізики у ліцеї : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика) / Терещук Сергій Іванович ; наук. консультант Ляшенко Олександр Іванович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 457 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39660
dc.description.abstract Дисертаційна робота стосується наукового обґрунтування та розроблення теоретико-методичних засад методичної системи навчання квантової фізики у ліцеї. В дослідженні враховано основні напрямки розвитку фізичної освіти, що висвітлені у таких нормативних документах: Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» та «Про вищу освіту»; програму «Освіта. Україна XXI століття»; Концепція реформування середньої освіти до 2029 року «Нова українська школа». Аналіз стану досліджуваної проблеми враховував фундаментальні теорії, наукові концепції, ідеї та положення філософії, психології, соціології та педагогіки щодо розвитку природи, суспільства і людини; положення щодо цілісності, наступності, інтеграції змісту фізичної освіти; фундаментальні положення теорії навчання фізики; неперервність розвитку і формування цілісної особистості, її світогляду. uk
dc.description.abstract The dissertation concerns the scientific substantiation and development of theoretical and methodical bases of the methodical system of teaching quantum physics in lyceum. The study takes into account the main directions of development of physical education, which are covered in the following regulations: Laws of Ukraine "On Education", "On General Secondary Education" and "On Higher Education"; program "Education. Ukraine of the XXI century "; The concept of reforming secondary education by 2029 "New Ukrainian School". The analysis of the state of the researched problem took into account fundamental theories, scientific concepts, ideas and positions of philosophy, psychology, sociology and pedagogy concerning the development of nature, society and man; provisions on the integrity, continuity, integration of the content of physical education; fundamental provisions of the theory of teaching physics; continuity of development and formation of the integral personality, its world outlook. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject заклади середньої освіти III ступеня uk
dc.subject методична система компетентнісно орієнтованого навчання квантової фізики uk
dc.subject інноваційні освітні технології uk
dc.subject предметна компетентність із фізики uk
dc.subject мобільне навчання uk
dc.subject змішане навчання uk
dc.subject інтерактивні технології кооперативного навчання uk
dc.subject secondary schools of III degree uk
dc.subject methodical system of competence-oriented teaching of quantum physics uk
dc.subject innovative educational technologies uk
dc.subject subject competence in physics uk
dc.subject mobile learning uk
dc.subject blended learning uk
dc.subject interactive technologies of cooperative learning uk
dc.title Теоретико-методичні засади навчання квантової фізики у ліцеї uk
dc.title.alternative Theoretical and methodological principles of teaching quantum physics in the lyceum uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.016:530.145(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу