Дисертаційна робота стосується наукового обґрунтування та розроблення теоретико-методичних засад методичної системи навчання квантової фізики у ліцеї. В дослідженні враховано основні напрямки розвитку фізичної освіти, що висвітлені у таких нормативних документах: Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» та «Про вищу освіту»; програму «Освіта. Україна XXI століття»; Концепція реформування середньої освіти до 2029 року «Нова українська школа». Аналіз стану досліджуваної проблеми враховував фундаментальні теорії, наукові концепції, ідеї та положення філософії, психології, соціології та педагогіки щодо розвитку природи, суспільства і людини; положення щодо цілісності, наступності, інтеграції змісту фізичної освіти; фундаментальні положення теорії навчання фізики; неперервність розвитку і формування цілісної особистості, її світогляду.
The dissertation concerns the scientific substantiation and development of theoretical and methodical bases of the methodical system of teaching quantum physics in lyceum. The study takes into account the main directions of development of physical education, which are covered in the following regulations: Laws of Ukraine "On Education", "On General Secondary Education" and "On Higher Education"; program "Education. Ukraine of the XXI century "; The concept of reforming secondary education by 2029 "New Ukrainian School". The analysis of the state of the researched problem took into account fundamental theories, scientific concepts, ideas and positions of philosophy, psychology, sociology and pedagogy concerning the development of nature, society and man; provisions on the integrity, continuity, integration of the content of physical education; fundamental provisions of the theory of teaching physics; continuity of development and formation of the integral personality, its world outlook.