Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Перегляд Навчально-науковий інститут філософії та освітньої політики по Автору "Bobrytska, Valentyna Ivanivna"

ISSN: 2310-8290

Перегляд Навчально-науковий інститут філософії та освітньої політики по Автору "Bobrytska, Valentyna Ivanivna"

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Bobrytska, Valentyna Ivanivna (Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2013, 2013)
    У статті обґрунтовано актуальність створення ціннісної основи сучасної європейської педагогічної освіти, проаналізовано напрацювання вітчизняних і зарубіжних учених щодо визначення аксіологічної платформи підготовки нового ...
  • Bobrytska, Valentyna Ivanivna (Польща, Gdansk : Wydawca : Sp. z o.o. 2012, 2012)
    У статті обґрунтовано базові освітньо-виховні цінності та ідеали сучасної української школи в контексті формування нової ціннісної системи суспільства – демократичної, відкритої, варіативної, толерантної, здатної забезпечити ...
  • Bobrytska, Valentyna Ivanivna (София, «Бял ГРАД-БГ» ООД, 2013)
    У статті здійснено аналіз актуальних проблем державної політики України в галузі освіти як ключової проблеми вітчизняного державотворення, виокремлено й узагальнено сукупність і визначено динаміку проблем державної освітньої ...
  • Bobrytska, Valentyna Ivanivna (Німеччина, ORT Publishing, Stuttgart, 2013, 2013)
    У статті висвітлено загальнометодологічні проблеми педагогіки, розв’язання яких актуалізується в умовах сучасного полікультурного суспільства. В контексті дослідження методологічних аспектів тези «педагогіка як компонент ...
  • Bobrytska, Valentyna Ivanivna (Science Book Publishing House, Yelm, WA, USA, 2013, 2013)
    У статті проаналізовано наукові підходи до тлумачення сутності поняття «адаптація» та на основі цього схарактеризовано зміст поняття «психофізична адаптація молодого вчителя», з'ясовано його аксіологічну визначеність. ...
  • Bobrytska, Valentyna Ivanivna (Польща, Poznań, 2012. – Część 2, 2012, 2012)
    У статті охарактеризовано новації і встановлено специфіку психолого-педагогічних пошуків, характерних для процесу практичного розв'язання проблеми формування здоров'я молоді у площині аксіологічного підходу; узагальнено ...