Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Швець, Т. Е.
dc.date.accessioned 2022-12-09T08:40:02Z
dc.date.available 2022-12-09T08:40:02Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Швець, Т. Е. Тьюторинг в системі середньої освіти Німеччини / Т. Е. Швець // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Історико-педагогічні студії / гол. ред. Н.М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2022. – Випуск 15-16 : VІІ Морозівські читання : “Педагогіка у відкритому освітньо-науковому просторі: сутність, проблеми, майбутнє”, 18-19 листопада 2022 р. – С. 168-171. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38542
dc.description.abstract Стаття присвячена аналізу досвіду впровадження тьюторингу у системі середньої освіти Німеччини. Автор звертається до витоків індивідуалізованого навчання у Німеччині, яке бере свій початок від ХІХ ст. У статті подано характеристику тьюторингу ровесників, який притаманний університетам Німеччини, тьюторингу в продуктивних школах та гімназіях, приватному тьюторингу, а також тьюторингу у системі дистанційного навчання. uk
dc.description.abstract The article analyzes the experience of introducing tutoring in the secondary education system of Germany. The author refers to the origins of individualized education in Germany, which date back to the 19th century. The article characterizes the tutoring that exists in German universities, tutoring in productive schools and gymnasiums, private tutoring and tutoring in the distance learning system. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.title Тьюторинг в системі середньої освіти Німеччини uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу