Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Використання нестандартних форм роботи на уроках музичного мистецтва з метою розвитку креативності учнів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Хребтова, А. В.
dc.date.accessioned 2022-12-09T08:33:44Z
dc.date.available 2022-12-09T08:33:44Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Хребтова, А. В. Використання нестандартних форм роботи на уроках музичного мистецтва з метою розвитку креативності учнів / А. В. Хребтова // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Історико-педагогічні студії / гол. ред. Н.М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2022. – Випуск 15-16 : VІІ Морозівські читання : “Педагогіка у відкритому освітньо-науковому просторі: сутність, проблеми, майбутнє”, 18-19 листопада 2022 р. – С. 155-158. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38537
dc.description.abstract У статті піднімається проблематика особистості вчителя як творця нових ідей і технологій, який сприймає сучасні технічні можливості і бачить шкільний світ не лише у стандартних уроках. Використання нестандартних форм роботи на уроках музичного мистецтва є засобом розвитку креативності учнів. Застосування методу проєктів допомагає розкрити процес створення особистості творчої роботи від задуму до втілення, заохочення та активізації дитячої уяви, командної роботи. Нестандартні форми роботи є актуальними, оскільки в шкільному віці спостерігається потреба у створенні власного світогляду, прагнення до дорослості, спрямованість на самоствердження в суспільстві. Проблемне навчання вимагає від учнів більшої самостійності, здатності до планування та критичного мислення. uk
dc.description.abstract The article raises the issue of the teacher's personality as the creator of new ideas and technologies, who perceives modern technical capabilities and sees the school world not only in standard lessons. The use of non standard forms of work in the lessons of musical art is a means of developing students' creativity. The application of the project method helps to reveal the process of creating the personality of creative work from plan to implementation, encouraging and activating children's imagination, teamwork. Non-standard forms of work are relevant, since at school age there is a need to create one's own worldview, the desire for adulthood, and a focus on self-affirmation in society. Problem-based learning requires students to be more independent, able to plan and think critically. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.title Використання нестандартних форм роботи на уроках музичного мистецтва з метою розвитку креативності учнів uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics