У статті піднімається проблематика особистості вчителя як творця нових ідей і технологій, який сприймає сучасні технічні можливості і бачить шкільний світ не лише у стандартних уроках. Використання нестандартних форм роботи на уроках музичного мистецтва є засобом розвитку креативності учнів. Застосування методу проєктів допомагає розкрити процес створення особистості творчої роботи від задуму до втілення, заохочення та активізації дитячої уяви, командної роботи. Нестандартні форми роботи є актуальними, оскільки в шкільному віці спостерігається потреба у створенні власного світогляду, прагнення до дорослості, спрямованість на самоствердження в суспільстві. Проблемне навчання вимагає від учнів більшої самостійності, здатності до планування та критичного мислення.
The article raises the issue of the teacher's personality as the creator of new ideas and technologies, who perceives modern technical capabilities and sees the school world not only in standard lessons. The use of non standard forms of work in the lessons of musical art is a means of developing students' creativity. The application of the
project method helps to reveal the process of creating the personality of creative work from plan to implementation, encouraging and activating children's imagination, teamwork. Non-standard forms of work are relevant, since at school age there is a need to create one's own worldview, the desire for adulthood, and a focus on self-affirmation in society.
Problem-based learning requires students to be more independent, able to plan and think critically.