Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Реалiзацiя особистiсно˗орiентовного пiдходу у навчально˗виховному процесi

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Плюхіна, Н. П.
dc.contributor.author Паращенко, М. С.
dc.date.accessioned 2022-12-08T14:10:46Z
dc.date.available 2022-12-08T14:10:46Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Плюхіна, Н. П. Реалiзацiя особистiсно˗орiентовного пiдходу у навчально˗виховному процесi / Н. П. Плюхіна, М. С. Паращенко // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Історико-педагогічні студії / гол. ред. Н.М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2022. – Випуск 15-16 : VІІ Морозівські читання : “Педагогіка у відкритому освітньо-науковому просторі: сутність, проблеми, майбутнє”, 18-19 листопада 2022 р. – С. 121-124. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38520
dc.description.abstract У статті висвітлюються сутнісні аспекти особистісно орієнтованої освіти. Визначається взаємозв’язок та взаємозалежність таких категорій як «особистість», «особистісно орієнтоване навчання», «педагогічні умови особистісно орієнтованого навчання», що дає підстави стверджувати: «особистість» – визнання конкретного носія образу-себе-в-бутті, який поєднує одинично унікальне «Я» людини і буття взагалі»; «особистісно орієнтоване навчання» – педагогічне спрямування процесу суб’єкт- суб’єктної взаємодії учня та вчителя з метою реалізації індивідуального творчого потенціалу учня у поєднанні з розвитком професійних, фахових, особистісних якостей вчителя; «педагогічні умови особистісно орієнтованого навчання» – наявність сукупності різнопланових зовнішніх та внутрішніх чинників необхідних і достатніх для виникнення і функціонування особистісно орієнтованої педагогічної системи. uk
dc.description.abstract The article highlights the essential aspects of personality-oriented education. The interrelation and interdependence of such categories as «personality», «personality oriented teaching», «pedagogical conditions of personality-oriented learning» is defined that gives grounds to assert: «personality» is the recognition of a specific media of the image of its own genesis, which combines a single unique «I» of a man and the existence in general»; «learner-centered education» and pedagogical direction of the process of subject-subject interaction between the teacher and the pupil to implement individual pupil's creative potential in conjunction with the development of professional, personality qualities of the teacher; «pedagogical conditions of personality-oriented teaching» – the presence of all diverse external and internal factors being necessary and sufficient for emergence and functioning the learner-centered pedagogical system. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.title Реалiзацiя особистiсно˗орiентовного пiдходу у навчально˗виховному процесi uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу