Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування професійних функцій майбутніх івент-педагогів засобами самоосвіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Дубровіна, І. В.
dc.date.accessioned 2022-12-06T10:13:01Z
dc.date.available 2022-12-06T10:13:01Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Дубровіна, І. В. Формування професійних функцій майбутніх івент-педагогів засобами самоосвіти / І. В. Дубровіна // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Історико-педагогічні студії / гол. ред. Н.М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2022. – Випуск 15-16 : VІІ Морозівські читання : “Педагогіка у відкритому освітньо-науковому просторі: сутність, проблеми, майбутнє”, 18-19 листопада 2022 р. – С. 54-57. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38469
dc.description.abstract Пріоритетом у підготовці здобувачів вищої освіти має стати оволодіння ними здатністю самоосвітньої діяльності. Вірному вибору способів професійного вдосконалення здобувача освіти сприяє усвідомлення ним власних професійних функцій, зокрема і тих, які можна визначити як інноваційні. Сучасна педагогіка дозвілля розглядається як провідний спосіб самовдосконалення професійних компетентностей майбутнього івент-педагога, умова якісної реалізації функцій. Дозвіллєва діяльність сьогодні потребує нових підходів до організації різноманітних форм дозвілля, тому педагог-івентор у практичній підготовці на практиці має неперервно оновлювати мистецько-педагогічні знання та технології освітньо-дозвіллєвої діяльності. uk
dc.description.abstract Mastering the ability of self-educational activity should become a priority in the preparation of applicants for higher education. The correct choice of ways of professional improvement of the applicant for education is facilitated by his awareness of his own professional functions, including those that can be defined as innovative. Modern leisure pedagogy is considered as the leading way of self-improvement of the professional competencies of the future event teacher, a condition for the qualitative implementation of functions. Leisure activities today need new approaches to the organization of various forms of leisure, so the teacher-event in practical training in practice must continuously update artistic and pedagogical knowledge and technologies of educational and leisure activities. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М.П. Драгоманова uk
dc.title Формування професійних функцій майбутніх івент-педагогів засобами самоосвіти uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics