ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бабенко, І. В. | |
dc.date.accessioned | 2022-11-30T10:27:31Z | |
dc.date.available | 2022-11-30T10:27:31Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Бабенко, І. В. Професійний розвиток педагога як наукознавча проблема «Суспільства, що навчається» / І. В. Бабенко // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Історико-педагогічні студії / гол. ред. Н.М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2022. – Випуск 15-16 : VІІ Морозівські читання : “Педагогіка у відкритому освітньо-науковому просторі: сутність, проблеми, майбутнє”, 18-19 листопада 2022 р. – С. 8-10. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38428 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається професійний розвиток педагога, сенс концепції безперервної педагогічної освіти, ідеї створення людського суспільства, що весь час навчається, постійному самовдосконаленні, знаходженні власних, зручних, варіацій стосовно шляхів самореалізації, а також про можливість зростання освітнього потенціалу кожної, окремо взятої, особистості упродовж усього її життя. | uk |
dc.description.abstract | The article examines the professional development of a teacher, the meaning of the concept of continuous pedagogical education, the idea of creating a human society that learns all the time, constant self improvement, finding one's own, convenient, variations in relation to the ways of self-realization, as well as the possibility of increasing the educational potential of each, individually, individual throughout all her life. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.title | Професійний розвиток педагога як наукознавча проблема «Суспільства, що навчається» | uk |
dc.type | Article | uk |