Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови розвитку інноваційного потенціалу вихователів закладів дошкільної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бай Цзішен
dc.date.accessioned 2022-09-30T09:21:52Z
dc.date.available 2022-09-30T09:21:52Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Бай Цзішен. Педагогічні умови розвитку інноваційного потенціалу вихователів закладів дошкільної освіти / Бай Цзішен // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 86. – С. 20-24. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.86.04. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38007
dc.description.abstract Поява інноваційних процесів в освіті є провідною тенденцією його поновлення. Питанням інновації в освіті приді- ляється досить важливу увагу, накопичений багатий теоретичний матеріал і практичний досвід. В даний час потреба в інноваційній освітній діяльність у сучасних умовах розвитку суспільства визначається поруч обставин. По-перше, соціально-економічні зміни, що відбуваються, зумовили необхідність оновлення системи освіти: методології та тех- нології організації освітнього процесу закладів дошкільної освіти (ЗДО). По-друге, розвиток ринкових відносин та поя- ва нових типів ЗДО, у тому числі і недержавних, створюють реальну ситуацію їх розвитку та вдосконалення з метою досягнення конкурентоспроможності. Досліджено, що модернізація системи дошкільної освіти окреслила необхідність здійснення нових підходів до роз- витку особистості педагога, здатної до індивідуально-творчої діяльності з перетворення дійсності та самого себе, приймати відповідальні справи та рішення, що повною мірою реалізує свою індивідуальну неповторність. Також дослі- джено три умови розвитку інноваційного потенціалу вихователів ЗДО. Обґрунтовано, що для системи дошкільної освіти інноваційна діяльність педагога є одним з його основних способів оновлення та розвитку. Освітня практика в той же час характеризується численними прикладами, які свідчать про утруднення вихователів у здійсненні функцій педагогічної діяльності, що змінилися умовах системних змін. Результа- тивність інноваційної діяльності залишається недостатньою, що є наслідком невисокого інноваційного потенціалу педагогів, низького рівня їх активності та ініціативи щодо його підвищення. У науці та практиці розвиток інновацій- ного потенціалу педагогів є однією з актуальних проблем освіти Необхідно підкреслити, що найбільш оптимальному розвитку інноваційного потенціалу вихователів ЗДО сприяти- муть такі педагогічні умови: ініціювання процесу ціннісного осмислення вихователями власного професійного досвіду; здійснення науково-методичного супроводу процесу розвитку інноваційного потенціалу вихователів; управління роз- витком інноваційного потенціалу вихователів дошкільного навчального закладу. uk
dc.description.abstract The emergence of innovative processes in education is the leading trend in its renewal. The issue of innovation in education is given considerable attention, accumulated rich theoretical material and practical experience. Currently, the need for innovative educational activities in today's society is determined by a number of circumstances. First, the socio-economic changes that are taking place have necessitated the renewal of the education system: methodologies and technologies for organizing the educational process of VET. Secondly, the development of market relations and the emergence of new types of ZDO, including non-state, create a real situation of their development and improvement in order to achieve competitiveness. It is investigated that the modernization of preschool education outlined the need for new approaches to the development of the teacher's personality, capable of individual and creative activities to transform reality and himself, to make responsible decisions and decisions that fully realize their individual uniqueness. It is substantiated that for the system of preschool education the innovative activity of the teacher is one of his main ways of renewal and development. At the same time, educational practice is characterized by numerous examples that show the difficulties of educators in carrying out the functions of pedagogical activities, which have changed in the context of systemic change. The effectiveness of innovation remains insufficient, which is a consequence of low innovation potential of teachers, low level of their activity and initiative to improve it. In science and practice, the development of innovative potential of teachers is one of the urgent problems of education It is necessary to emphasize that the following pedagogical conditions will promote the most optimal development of innovative potential of educators of ZDO: initiation of the process of value comprehension of educators' own professional experience; implementation of scientific and methodological support of the process of development of innovative potential of educators; management of development of innovative potential of educators of preschool educational institution. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject дошкільна освіта uk
dc.subject інноваційний потенціал uk
dc.subject тенденції розвитку uk
dc.subject педагогічні умови розвитку uk
dc.subject preschool education uk
dc.subject innovative potential uk
dc.subject development tendencies uk
dc.subject pedagogical conditions of development uk
dc.title Педагогічні умови розвитку інноваційного потенціалу вихователів закладів дошкільної освіти uk
dc.title.alternative Pedagogical conditions for the development of the innovative potential of pre-school teachers uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу