ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Габидуллина, А.Р.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2013-09-29T09:19:02Z | |
dc.date.available | 2013-09-29T09:19:02Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Габидуллина А.Р. Метакоммуникативы как регуляторы общения в учебно-педагогической ситуации / А.Р. Габидуллина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 9. Сучасні тенденції розвитку мов. – Випуск 6 : збірник наукових праць / за ред. проф. В. І. Гончарова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – С. 50-54 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/3725 | |
dc.description.abstract | У статті досліджуються типи метатексту в навчально-педагогічному дискурсі. Показано змістовну (метамовлєння) і регулятивну (метакоммуникатив) природу метависловлення педагога. Названо основні функції метатексту в мовленнєвій поведінці вчителя. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article deals with the types of metatext in the structure of educational discourse. The author shows the informal (metaspeech) and regulative (metacommunicative) nature of metastatements of a teacher. The main functions of metatext in the speech behavior of a teacher are mentioned. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | метакомуникатив | ru_RU |
dc.subject | навчально-педагогічний дискурс | ru_RU |
dc.subject | дидактична комунікація | ru_RU |
dc.subject | metacommunicative | ru_RU |
dc.subject | educational discourse | ru_RU |
dc.subject | didactic communication | ru_RU |
dc.title | Метакоммуникативы как регуляторы общения в учебно-педагогической ситуации | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |