Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ларькіна, М.О.
dc.date.accessioned 2013-09-26T22:37:18Z
dc.date.available 2013-09-26T22:37:18Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Ларькіна М.О. Фреймова організація німецького інституційного оголошення / М.О. Ларькіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 9. Сучасні тенденції розвитку мов. – Випуск 5: збірник наукових праць / за ред. В. І. Гончарова – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – С. 170-175 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/3692
dc.description.abstract У статті розглянуто основні особливості побудови німецьких інституційних оголошень у контексті теорії фреймів, подано опис прототипових фреймів та їх варіантів і виокремлено слоти, в яких актуалізується інформація оголошення. ru_RU
dc.description.abstract The main peculiarities of the structure of the German institutional advertisements in the context of the frame theory are investigated in the article, prototypical frames and their options are described and slots in which the advertised information is actualized are distinguished. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject інституційне оголошення ru_RU
dc.subject фрейм ru_RU
dc.subject оголошення повного / неповного фреймового вияву ru_RU
dc.subject акціональність ru_RU
dc.subject слот ru_RU
dc.subject institutional advertisement ru_RU
dc.subject frame ru_RU
dc.subject advertisement of full / partial frame display ru_RU
dc.subject predicativity ru_RU
dc.subject slot ru_RU
dc.title Фреймова організація німецького інституційного оголошення ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу