Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Інтимізація як необхідна умова інтерпретації рекламного тексту

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Декшна, Т.А.
dc.date.accessioned 2013-09-24T09:16:24Z
dc.date.available 2013-09-24T09:16:24Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Декшна Т.А. Інтимізація як необхідна умова інтерпретації рекламного тексту / Т.А. Декшна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 9. Сучасні тенденції розвитку мов. – Випуск 5: збірник наукових праць / за ред. В. І. Гончарова – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – С. 75-81 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/3675
dc.description.abstract У статті мова йде про засоби інтимізації та їх роль для адекватної та повної інтерпретації рекламних текстів. Проведено аналіз відомих підходів до розуміння слова та інтерпретації тексту. ru_RU
dc.description.abstract The article deals with the means of appeal and their role for the interpretation of advertisement texts. The analysis of the well-known views on understanding of the word and text interpretation is made. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject текст ru_RU
dc.subject реклама ru_RU
dc.subject інтерпретація ru_RU
dc.subject засоби інтимізації ru_RU
dc.subject text ru_RU
dc.subject advertisement ru_RU
dc.subject interpretation ru_RU
dc.subject means of appeal ru_RU
dc.title Інтимізація як необхідна умова інтерпретації рекламного тексту ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics