Короткий опис(реферат):
На підставі узагальнення наукових досліджень та психолого-медико-педагогічного досвіду наведено інформацію про основи здійснення спеціального корекційного підходу в освітньому процесі в умовах інклюзивного навчання дітей з порушеннями зору. Робота включає дані про анатомію, розвиток та патологію зору в дитячому віці, створення універсального дизайну в інклюзивному освітньому просторі дітей з порушеннями зору, особливості їхнього психічного розвитку, метод. рекомендації щодо проведення корекційної та навчальної роботи в молодших класах. Адресовано науковим працівникам, педагогам закладів загальної середньої освіти з інклюзивним та спеціальним навчанням дітей з порушеннями зору, фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів, офтальмологам, лікарям загального профілю, аспірантам, лікарям-інтернам, студентам, батькам та всім, хто потребує спеціальних знань у галузі тифлопедагогіки, спеціальної психології та медицини.