Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чусова, О. М.
dc.contributor.author Ваколя, З. М.
dc.contributor.author Чейпеш, І. В.
dc.date.accessioned 2021-09-03T08:36:37Z
dc.date.available 2021-09-03T08:36:37Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Чусова О. М. Педагогічні основи дистанційного навчання / О. М. Чусова, З. М. Ваколя, І. В. Чейпеш // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 80 (т. 2). – С. 167-170. -DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.80.2.34 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34811
dc.description.abstract У статті досліджуються педагогічні основи дистанційного навчання, породженого розвитком інформаційних технологій і широким використанням глобальної мережі Internet. Безпосередньо інформатизація та постійне використання глобальної мережі Internet є одним із головних наслідків для суспільства загалом. Саме тому поглиблення, використання та дослідження процесів упровадження інформаційних технологій в освітню практику стало важливим елементом сьогодення. Встановлено відмінність дистанційного навчання від традиційного. Розглянуто дидактичні методи (такі як пояснення, бесіда, повторення, демонстрація, ілюстрація, вирішення завдань та ін.), дидактичні засоби (навчальні посібники та інші навчальні матеріали, в т.ч. і в електронному вигляді, відеоматеріали тощо) та форми (такі як електронна розсилка, форум, відеоконференція, чат-заняття, комп’ютерне тестування) дистанційного навчання. Визначено, що найбільш поширеними засобами комунікації, що використовуються у дистанційному навчанні, є Viber, WhatsApp, Telegram, Zoom, Skype, Google Meet, Screencast-o-matic та ін. Саме дистанційне навчання як об’єктивна реальність є досить перспективним напрямом для дослідження, адже орієнтується на індивідуалізацію освітнього процесу та всіх його учасників. За умов скорочення витрат у закладах освіти, загалом світової фінансової кризи, удосконалення та пошуку інтегрованих навчальних програм і підвищення умов та ефективності навчання стає безпосередньо одним із важливих завдань і цілей у навчальних закладах України. Тому сьогодні особливо актуальним стає питання щодо повноцінного впровадження у заклади освіти дистанційної форми навчання. Розглянуто основні переваги та недоліки дистанційного навчання. Встановлено, що дистанційне навчання є оптимальною формою навчання під час карантину чи інших непередбачуваних подій. ua
dc.description.abstract The article examines the pedagogical foundations of distance learning, generated by the development of information technology and the widespread use of the global Internet. Directly, informatization and constant use of the global Internet is one of the main consequences for society as a whole. That is why the deepening, use and in particular the study of the processes of implementation of information technology in educational practice, has become an important element of today. The difference between distance learning and traditional learning has been established. Didactic methods (explanation, conversation, repetition, demonstration, illustration, problem solving, etc.), didactic tools (textbooks and other teaching materials, including in electronic form, videos, etc.) and forms of distance learning (newsletter, forum, videoconference, chat, computer testing) are considered. It is determined that the most common means of communication used in distance learning are Viber, WhatsApp, Telegram, Zoom, Skype, Google Meet, Screencast-o-matic and others. Distance learning as an objective reality is a very promising area for research, as it focuses on the individualization of the educational process and all its participants. In the context of reducing costs in educational institutions, the global financial crisis in general, improving and finding integrated curricula and improving the conditions and efficiency of learning, it becomes directly one of the important tasks and goals in educational institutions of Ukraine. Therefore, today the issue of full implementation of distance learning in educational institutions is becoming especially important and relevant. The main advantages and disadvantages of distance learning are considered. It has been established that distance learning is the optimal form of learning during quarantine or other unforeseen events. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject дистанційне навчання ua
dc.subject методи навчання ua
dc.subject форми навчання ua
dc.subject викладач ua
dc.subject студент ua
dc.subject комунікація ua
dc.subject онлайн-навчання ua
dc.subject освіта ua
dc.subject distance learning ua
dc.subject teaching methods ua
dc.subject forms of teaching ua
dc.subject teacher ua
dc.subject student communication ua
dc.subject online learning ua
dc.subject education ua
dc.title Педагогічні основи дистанційного навчання ua
dc.title.alternative Pedagogical fundamentals of distance learning ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу