ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Фомічова, Н. М.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2021-04-07T15:33:00Z | |
dc.date.available | 2021-04-07T15:33:00Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Фомічова, Н. М. Формування творчого потенціалу художника-живописця на засадах академічної художньої освіти / Н. М. Фомічова // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 279-282. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33836 | |
dc.description.abstract | У теорії та практиці світової художньої освіти в даний час існують різні точки зору щодо того, чи актуальна академічна художня освіта або вона закономірно витісняється сучасними школами образотворчого мистецтва. У статті в історичному аспекті коротко простежуються витоки і процес розмежування принципів і методів в академічній художній освіті та обґрунтується необхідність і ефективність академічної підготовки майбутніх художників-живописців як засад, на яких може формуватися і розвиватися їх творчий потенціал. | ua |
dc.description.abstract | В теории и практике мирового художественного образования в настоящее время существуют различные точки зрения относительно того, актуально ли академическое образование или оно закономерно вытесняется другими, современными школами изобразительного искусства. Цель данной статьи в историческом аспекте кратко проследить истоки и процесс разграничения принципов и методов в академическом художественном образовании и обосновать необходимость и эффективность академической подготовки будущих художников-живописцев как фундамента, на котором только и может формироваться и развиваться их творческий потенциал. | ua |
dc.description.abstract | In the theory and practice of a world art education now there are various points of view concerning, whether actually academic formation or it is naturally superseded by other, modern schools of the fine arts. The purpose of given article in historical aspect short to track sources and process of differentiation of principles and methods in the academical art education and to prove necessity and efficiency of the academic preparation of the future artists-painters as base on which only and their creative potential can be formed and develop. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | академічна художня освіта | ua |
dc.subject | творчий потенціал художника-живописця | ua |
dc.subject | класицизм | ua |
dc.subject | реалізм | ua |
dc.subject | традиції | ua |
dc.subject | новаторство | ua |
dc.subject | академическое художественное образование | ua |
dc.subject | творческий потенциал художника-живописца | ua |
dc.subject | классицизм | ua |
dc.subject | реализм | ua |
dc.subject | традиции | ua |
dc.subject | новаторство | ua |
dc.subject | academic an art education | ua |
dc.subject | creative potential of the artist-painter | ua |
dc.subject | classicism | ua |
dc.subject | realism | ua |
dc.subject | traditions | ua |
dc.subject | innovation | ua |
dc.subject.classification | 37.036:7.071.1 (091) | ua |
dc.title | Формування творчого потенціалу художника-живописця на засадах академічної художньої освіти | ua |
dc.title.alternative | Формирование творческого потенциала художника-живописца на основе академического художественного образования | ua |
dc.title.alternative | Creative potential formation of artists-painters on the basis of Academic art education | ua |
dc.type | Article | ua |