Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування творчого потенціалу художника-живописця на засадах академічної художньої освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Фомічова, Н. М.
dc.date.accessioned 2021-04-07T15:33:00Z
dc.date.available 2021-04-07T15:33:00Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Фомічова, Н. М. Формування творчого потенціалу художника-живописця на засадах академічної художньої освіти / Н. М. Фомічова // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 279-282. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33836
dc.description.abstract У теорії та практиці світової художньої освіти в даний час існують різні точки зору щодо того, чи актуальна академічна художня освіта або вона закономірно витісняється сучасними школами образотворчого мистецтва. У статті в історичному аспекті коротко простежуються витоки і процес розмежування принципів і методів в академічній художній освіті та обґрунтується необхідність і ефективність академічної підготовки майбутніх художників-живописців як засад, на яких може формуватися і розвиватися їх творчий потенціал. ua
dc.description.abstract В теории и практике мирового художественного образования в настоящее время существуют различные точки зрения относительно того, актуально ли академическое образование или оно закономерно вытесняется другими, современными школами изобразительного искусства. Цель данной статьи в историческом аспекте кратко проследить истоки и процесс разграничения принципов и методов в академическом художественном образовании и обосновать необходимость и эффективность академической подготовки будущих художников-живописцев как фундамента, на котором только и может формироваться и развиваться их творческий потенциал. ua
dc.description.abstract In the theory and practice of a world art education now there are various points of view concerning, whether actually academic formation or it is naturally superseded by other, modern schools of the fine arts. The purpose of given article in historical aspect short to track sources and process of differentiation of principles and methods in the academical art education and to prove necessity and efficiency of the academic preparation of the future artists-painters as base on which only and their creative potential can be formed and develop. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject академічна художня освіта ua
dc.subject творчий потенціал художника-живописця ua
dc.subject класицизм ua
dc.subject реалізм ua
dc.subject традиції ua
dc.subject новаторство ua
dc.subject академическое художественное образование ua
dc.subject творческий потенциал художника-живописца ua
dc.subject классицизм ua
dc.subject реализм ua
dc.subject традиции ua
dc.subject новаторство ua
dc.subject academic an art education ua
dc.subject creative potential of the artist-painter ua
dc.subject classicism ua
dc.subject realism ua
dc.subject traditions ua
dc.subject innovation ua
dc.subject.classification 37.036:7.071.1 (091) ua
dc.title Формування творчого потенціалу художника-живописця на засадах академічної художньої освіти ua
dc.title.alternative Формирование творческого потенциала художника-живописца на основе академического художественного образования ua
dc.title.alternative Creative potential formation of artists-painters on the basis of Academic art education ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics