Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Компетентісний підхід – новий орієнтир якісної професійної освіти в європейських та українських ВНЗ

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сахно, М. В.
dc.date.accessioned 2021-04-07T12:37:49Z
dc.date.available 2021-04-07T12:37:49Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Сахно, М. В. Компетентісний підхід – новий орієнтир якісної професійної освіти в європейських та українських ВНЗ / М. В. Сахно // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 244-246. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33825
dc.description.abstract Розглянуто компетентісний підхід у теорії і практиці підготовки викладачів ВНЗ Європи та України. Виявлено, що використання компетентісного підходу за допомогою організаційно- діяльнісних, особистісно-орієнтованих, переважно інтерактивних методів навчання сприяє більш раціональному підходу до підготовки майбутніх педагогів до здійснення професійної діяльності; розвитку їх особистісних якостей, професійних прагнень, індивідуальних здібностей, формуванню і вдосконаленню їх професійної майстерності. ua
dc.description.abstract Рассмотрен компетентносный подход в теории и практике подготовки преподавателей и университетах Европы и Украины. Определено, что использование компетентносного подхода при помощи организационно-деятельных, личностно-ориентированных, в основном интерактивных методов обучения способствует более рациональному подходу будущих педагогов к осуществлению своей профессиональной деятельности; развитию их личностных качеств, профессиональных стремлений, индивидуальных способностей, формированию и совершенствованию их профессионального мастерства. ua
dc.description.abstract The problems of training teachers at the universities of Europe and Ukraine by means of competence-oriented approach have been investigated. The basic competences of certified specialists in education have been described. The importance of using interactive methods of teaching in training teachers for pedagogical activities has been stressed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентісний підхід ua
dc.subject вища освіта ua
dc.subject навчальні плани ua
dc.subject якість професійної освіти ua
dc.subject сучасні інноваційні освітні технології ua
dc.subject актуальні напрями розвитку професійної освіти в Україні ua
dc.subject порівняльний аналіз освітніх систем ua
dc.subject чинники впливу та діагностики якості освіти ua
dc.subject компетентносный подход ua
dc.subject высшее образование ua
dc.subject учебные планы ua
dc.subject качество профессионального образования ua
dc.subject современные инновационные образовательные технологии ua
dc.subject сравнительный анализ образовательных систем ua
dc.subject факторы влияния и диагностики качества образования ua
dc.subject competence-oriented approach ua
dc.subject higher education ua
dc.subject curricula ua
dc.subject quality of training specialists ua
dc.subject modern innovative educational technologies ua
dc.subject important trends of development of training teachers in Ukraine ua
dc.subject factors of affecting and diagnostic of the quality of education ua
dc.subject comparative analysis of educational systems ua
dc.title Компетентісний підхід – новий орієнтир якісної професійної освіти в європейських та українських ВНЗ ua
dc.title.alternative Компетентностный подход – новый ориентир качественного профессионального образования в европейских и украинских ВУЗах ua
dc.title.alternative Competence approach - a new benchmark of quality vocational education in European and Ukrainian Universities ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics