ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Сахно, М. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2021-04-07T12:37:49Z | |
dc.date.available | 2021-04-07T12:37:49Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Сахно, М. В. Компетентісний підхід – новий орієнтир якісної професійної освіти в європейських та українських ВНЗ / М. В. Сахно // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 244-246. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33825 | |
dc.description.abstract | Розглянуто компетентісний підхід у теорії і практиці підготовки викладачів ВНЗ Європи та України. Виявлено, що використання компетентісного підходу за допомогою організаційно- діяльнісних, особистісно-орієнтованих, переважно інтерактивних методів навчання сприяє більш раціональному підходу до підготовки майбутніх педагогів до здійснення професійної діяльності; розвитку їх особистісних якостей, професійних прагнень, індивідуальних здібностей, формуванню і вдосконаленню їх професійної майстерності. | ua |
dc.description.abstract | Рассмотрен компетентносный подход в теории и практике подготовки преподавателей и университетах Европы и Украины. Определено, что использование компетентносного подхода при помощи организационно-деятельных, личностно-ориентированных, в основном интерактивных методов обучения способствует более рациональному подходу будущих педагогов к осуществлению своей профессиональной деятельности; развитию их личностных качеств, профессиональных стремлений, индивидуальных способностей, формированию и совершенствованию их профессионального мастерства. | ua |
dc.description.abstract | The problems of training teachers at the universities of Europe and Ukraine by means of competence-oriented approach have been investigated. The basic competences of certified specialists in education have been described. The importance of using interactive methods of teaching in training teachers for pedagogical activities has been stressed. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | компетентісний підхід | ua |
dc.subject | вища освіта | ua |
dc.subject | навчальні плани | ua |
dc.subject | якість професійної освіти | ua |
dc.subject | сучасні інноваційні освітні технології | ua |
dc.subject | актуальні напрями розвитку професійної освіти в Україні | ua |
dc.subject | порівняльний аналіз освітніх систем | ua |
dc.subject | чинники впливу та діагностики якості освіти | ua |
dc.subject | компетентносный подход | ua |
dc.subject | высшее образование | ua |
dc.subject | учебные планы | ua |
dc.subject | качество профессионального образования | ua |
dc.subject | современные инновационные образовательные технологии | ua |
dc.subject | сравнительный анализ образовательных систем | ua |
dc.subject | факторы влияния и диагностики качества образования | ua |
dc.subject | competence-oriented approach | ua |
dc.subject | higher education | ua |
dc.subject | curricula | ua |
dc.subject | quality of training specialists | ua |
dc.subject | modern innovative educational technologies | ua |
dc.subject | important trends of development of training teachers in Ukraine | ua |
dc.subject | factors of affecting and diagnostic of the quality of education | ua |
dc.subject | comparative analysis of educational systems | ua |
dc.title | Компетентісний підхід – новий орієнтир якісної професійної освіти в європейських та українських ВНЗ | ua |
dc.title.alternative | Компетентностный подход – новый ориентир качественного профессионального образования в европейских и украинских ВУЗах | ua |
dc.title.alternative | Competence approach - a new benchmark of quality vocational education in European and Ukrainian Universities | ua |
dc.type | Article | ua |