Розглянуто компетентісний підхід у теорії і практиці підготовки викладачів ВНЗ Європи та України. Виявлено, що використання компетентісного підходу за допомогою організаційно-
діяльнісних, особистісно-орієнтованих, переважно інтерактивних методів навчання сприяє більш раціональному підходу до підготовки майбутніх педагогів до здійснення професійної діяльності; розвитку їх особистісних якостей, професійних прагнень, індивідуальних здібностей, формуванню і вдосконаленню їх професійної майстерності.
Рассмотрен компетентносный подход в теории и практике подготовки преподавателей и университетах Европы и Украины. Определено, что использование компетентносного подхода при помощи организационно-деятельных, личностно-ориентированных, в основном интерактивных методов обучения способствует более рациональному подходу будущих
педагогов к осуществлению своей профессиональной деятельности; развитию их личностных качеств,
профессиональных стремлений, индивидуальных способностей, формированию и совершенствованию их
профессионального мастерства.
The problems of training teachers at the universities of Europe and Ukraine by means of competence-oriented approach have been investigated. The basic competences of certified specialists in education have been described. The importance of using interactive methods of teaching in training teachers for pedagogical activities has been stressed.