ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Романенко, Олександр Володимирович | |
dc.contributor.author | Бабич, А. С. | |
dc.contributor.author | Севрук, К. Г. | |
dc.contributor.author | Спориш, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-04-07T12:29:29Z | |
dc.date.available | 2021-04-07T12:29:29Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Романенко, О. В. Формування інноваційного освітнього середовища магістерської практики спеціальності «Туризмознавство» / О. В. Романенко, А. С. Бабич, К. Г. Севрук, О. В. Спориш // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 240-243. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33824 | |
dc.description.abstract | В статті проаналізована необхідність відновлення методологічної основи класичної педагогіки – принцип природо-відповідності навчання та виховання Я.А.Коменського, вивчені інноваційні процеси в системі освіти та перспективність ідей, рекомендовано запровадити інноваційний напрям — гуманізації педагогічної системи з трактування К. Роджерса та мотивації навчально-виховної діяльності при проходженні магістерської асистентської практики спеціальності «Туризмознавство». | ua |
dc.description.abstract | В статье проанализирована необходимость восстановления методологической основы классической педагогики - принцип природно- соответствия обучения и воспитания Я. А. Коменского, изучены инновационные процессы в системе образования и перспективность идей, рекомендуется ввести инновационное направление - гуманизации педагогической системы из трактовки К. Роджерса и мотивации учебно - воспитательной деятельности при прохождении магистерской ассистентской практики специальности «Туризмоведение». | ua |
dc.description.abstract | In the article analyzed the necessity of restoring the methodological foundations of classical pedagogy, principles of nature - compliance training and education Y.A. Komenskiy studied innovation processes in education and promising ideas, it is recommended to introduce an innovative direction -humanizing educational system of interpretation of K.Rogers and motivation training and educational activities during the passage of the master asystenskoyi practice specialty «Tourism». | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інноваційні процеси | ua |
dc.subject | педагогічні умови | ua |
dc.subject | магістерська асистентська практика | ua |
dc.subject | перспективність ідей | ua |
dc.subject | мотивація | ua |
dc.subject | инновационные процессы | ua |
dc.subject | педагогические условия | ua |
dc.subject | магистерская ассистентская практика | ua |
dc.subject | перспективность идей | ua |
dc.subject | мотивация | ua |
dc.subject | innovation processes | ua |
dc.subject | pedagogical conditions | ua |
dc.subject | master assistant practice | ua |
dc.subject | prospects pie motivation | ua |
dc.subject.classification | 378.147.091.33-027.22-026.15:379.85 | ua |
dc.title | Формування інноваційного освітнього середовища магістерської практики спеціальності «Туризмознавство» | ua |
dc.title.alternative | Формирование инновационной образовательной среды магистерской практики специальности «Туризмоведение» | ua |
dc.title.alternative | Formation of innovative educational practices protection master in «Tourism» | ua |
dc.type | Article | ua |