В статті проаналізована необхідність відновлення методологічної основи класичної педагогіки – принцип природо-відповідності навчання та виховання Я.А.Коменського, вивчені інноваційні процеси в системі освіти та перспективність ідей, рекомендовано запровадити інноваційний напрям — гуманізації педагогічної системи з трактування К. Роджерса та мотивації навчально-виховної діяльності при проходженні магістерської асистентської практики спеціальності «Туризмознавство».
В статье проанализирована необходимость восстановления методологической основы классической педагогики - принцип природно- соответствия обучения и воспитания
Я. А. Коменского, изучены инновационные процессы в системе образования и перспективность идей, рекомендуется ввести инновационное направление - гуманизации педагогической системы из трактовки К. Роджерса и мотивации учебно - воспитательной деятельности при прохождении магистерской
ассистентской практики специальности «Туризмоведение».
In the article analyzed the necessity of restoring the methodological foundations of classical pedagogy, principles of nature - compliance training and education Y.A. Komenskiy studied innovation processes in education and promising ideas, it is recommended to introduce an innovative direction -humanizing educational system of interpretation of K.Rogers and motivation training and educational activities during the passage of the
master asystenskoyi practice specialty «Tourism».