ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Павлюк, Л. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2021-04-07T11:52:20Z | |
dc.date.available | 2021-04-07T11:52:20Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Павлюк, Л. В. Формування культури педагогічного спілкування майбутніх викладачів вищого навчального закладу / Л. В. Павлюк // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 218-220. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33816 | |
dc.description.abstract | Педагогічне спілкування є інтегральною, багатоаспектною характеристикою особистості викладача. Культура педагогічного спілкування є науковою проблемою, що одночасно перебуває в площині дослідження одночасно двох галузей знань – психології та педагогіки, являючись, таким чином міждисциплінарною науковою проблемою. Викладачі вищої школи належать до основних соціально-професійних груп, на які суспільство поклало надзвичайно важливі завдання: збереження і примноження культурних надбань суспільства й цивілізації в цілому; соціалізацію особистості на важливому етапі її формування, пов'язаному з професійною підготовкою. | ua |
dc.description.abstract | Педагогическое общение является интегральной, многоаспектной характеристикой личности преподавателя. Культура педагогического общения является научной проблемой, одновременно находится в плоскости исследования одновременно двух областей знаний - психологии и педагогики, являясь, таким образом междисциплинарной научной проблемой. Преподаватели высшей школы относятся к основным социально-профессиональных групп, на которые общество положило чрезвычайно важные задачи: сохранение и приумножение культурного достояния общества и цивилизации в целом; социализацию личности на важном этапе ее формирования, связанном с профессиональной подготовкой. | ua |
dc.description.abstract | Teacher communication is an integral, multi-faceted personality characteristic of the teacher. Culture of pedagogical communication is a scientific problem that is simultaneously in the plane of study simultaneously the two disciplines - psychology and pedagogy, being thus an interdisciplinary scientific problem. Teachers of high school are among the main social and professional groups to which society has put a very important task: the preservation and enhancement of cultural heritage of society and civilization in general; socialization at an important stage of its formation are associated with training. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | культура педагогічного спілкування | ua |
dc.subject | комунікабельність | ua |
dc.subject | педагогічний такт | ua |
dc.subject | культура педагогического общения | ua |
dc.subject | коммуникабельность | ua |
dc.subject | педагогический такт | ua |
dc.subject | Culture of pedagogical communication | ua |
dc.subject | interpersonal skills | ua |
dc.subject | pedagogical tact | ua |
dc.subject.classification | 378.126:37.015.3 | ua |
dc.title | Формування культури педагогічного спілкування майбутніх викладачів вищого навчального закладу | ua |
dc.title.alternative | Формирование культуры педагогического общения будущих преподавателей высших учебных заведений | ua |
dc.title.alternative | Forming of pedagogical communication culture of future teachers’ higher educational establishment | ua |
dc.type | Article | ua |