Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування культури педагогічного спілкування майбутніх викладачів вищого навчального закладу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Павлюк, Л. В.
dc.date.accessioned 2021-04-07T11:52:20Z
dc.date.available 2021-04-07T11:52:20Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Павлюк, Л. В. Формування культури педагогічного спілкування майбутніх викладачів вищого навчального закладу / Л. В. Павлюк // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 218-220. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33816
dc.description.abstract Педагогічне спілкування є інтегральною, багатоаспектною характеристикою особистості викладача. Культура педагогічного спілкування є науковою проблемою, що одночасно перебуває в площині дослідження одночасно двох галузей знань – психології та педагогіки, являючись, таким чином міждисциплінарною науковою проблемою. Викладачі вищої школи належать до основних соціально-професійних груп, на які суспільство поклало надзвичайно важливі завдання: збереження і примноження культурних надбань суспільства й цивілізації в цілому; соціалізацію особистості на важливому етапі її формування, пов'язаному з професійною підготовкою. ua
dc.description.abstract Педагогическое общение является интегральной, многоаспектной характеристикой личности преподавателя. Культура педагогического общения является научной проблемой, одновременно находится в плоскости исследования одновременно двух областей знаний - психологии и педагогики, являясь, таким образом междисциплинарной научной проблемой. Преподаватели высшей школы относятся к основным социально-профессиональных групп, на которые общество положило чрезвычайно важные задачи: сохранение и приумножение культурного достояния общества и цивилизации в целом; социализацию личности на важном этапе ее формирования, связанном с профессиональной подготовкой. ua
dc.description.abstract Teacher communication is an integral, multi-faceted personality characteristic of the teacher. Culture of pedagogical communication is a scientific problem that is simultaneously in the plane of study simultaneously the two disciplines - psychology and pedagogy, being thus an interdisciplinary scientific problem. Teachers of high school are among the main social and professional groups to which society has put a very important task: the preservation and enhancement of cultural heritage of society and civilization in general; socialization at an important stage of its formation are associated with training. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject культура педагогічного спілкування ua
dc.subject комунікабельність ua
dc.subject педагогічний такт ua
dc.subject культура педагогического общения ua
dc.subject коммуникабельность ua
dc.subject педагогический такт ua
dc.subject Culture of pedagogical communication ua
dc.subject interpersonal skills ua
dc.subject pedagogical tact ua
dc.subject.classification 378.126:37.015.3 ua
dc.title Формування культури педагогічного спілкування майбутніх викладачів вищого навчального закладу ua
dc.title.alternative Формирование культуры педагогического общения будущих преподавателей высших учебных заведений ua
dc.title.alternative Forming of pedagogical communication culture of future teachers’ higher educational establishment ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу