Педагогічне спілкування є інтегральною, багатоаспектною характеристикою особистості викладача. Культура педагогічного спілкування є науковою проблемою, що одночасно перебуває в площині дослідження одночасно двох галузей знань – психології та педагогіки, являючись,
таким чином міждисциплінарною науковою проблемою. Викладачі вищої школи належать до основних
соціально-професійних груп, на які суспільство поклало надзвичайно важливі завдання: збереження і примноження культурних надбань суспільства й цивілізації в цілому; соціалізацію особистості на важливому етапі її формування, пов'язаному з професійною підготовкою.
Педагогическое общение является интегральной, многоаспектной характеристикой личности преподавателя. Культура педагогического общения является научной проблемой, одновременно находится в плоскости исследования одновременно двух областей знаний - психологии и педагогики, являясь, таким образом междисциплинарной научной проблемой. Преподаватели высшей школы относятся к основным социально-профессиональных групп, на которые общество положило чрезвычайно важные задачи: сохранение и приумножение культурного достояния общества и цивилизации в целом;
социализацию личности на важном этапе ее формирования, связанном с профессиональной подготовкой.
Teacher communication is an integral, multi-faceted personality characteristic of the teacher. Culture of pedagogical communication is a scientific problem that is simultaneously in the plane of study simultaneously the two disciplines - psychology and pedagogy, being thus an interdisciplinary scientific problem.
Teachers of high school are among the main social and professional groups to which society has put a very important
task: the preservation and enhancement of cultural heritage of society and civilization in general; socialization at an
important stage of its formation are associated with training.