Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні закономірності як складова підготовки майбутніх педагогів до виховної діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Молчанова, Алевтина Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-04-07T11:04:03Z
dc.date.available 2021-04-07T11:04:03Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Молчанова, А. О. Педагогічні закономірності як складова підготовки майбутніх педагогів до виховної діяльності / А. О. Молчанова // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 202-206. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33811
dc.description.abstract Розглянуто певні питання класифікації закономірностей виховання, їх впливу на створення учнівського колективу. Підкреслюється роль педагогічних закономірностей у визначенні толерантної взаємодії всіх суб’єктів навчально-виховного процесу. Висвітлено деякі напрями підготовки студентів педагогічних навчальних закладів до професійної діяльності. ua
dc.description.abstract Рассмотрено некоторые вопросы классификации закономерностей воспитания, их влияние на создание ученического коллектива. Подчеркнута роль педагогических закономерностей в определении толерантного взаимодействия всех субъектов учебно-воспитательного процесса. Освещены некоторые направления подготовки студентов педагогических учебных заведений к профессиональной деятельности. ua
dc.description.abstract Certain questions of classification of laws of teaching and their impact on the creation of student’s group were considered. The role of teachers’ laws in identifying of tolerant interaction of all subjects of the educational process is emphasizing. Some directions of student’s preparation for professional activity taking. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject навчально-виховний процес ua
dc.subject педагогічні закономірності ua
dc.subject педагогічні технології ua
dc.subject толерантна взаємодія ua
dc.subject виховна діяльність ua
dc.subject суб'єкти навчально-виховної діяльності ua
dc.subject учебно-воспитательній процесс ua
dc.subject педагогические закономерности ua
dc.subject педагогические технологии ua
dc.subject толерантное взаимодействие ua
dc.subject субъекты учебно-воспитательного процесса ua
dc.subject educational process ua
dc.subject pedagogical laws ua
dc.subject pedagogical technologies ua
dc.subject tolerant interaction ua
dc.subject educational activity ua
dc.subject subjects of educational activity ua
dc.subject.classification 378.126:371 ua
dc.title Педагогічні закономірності як складова підготовки майбутніх педагогів до виховної діяльності ua
dc.title.alternative Педагогические закономерности как составляющая подготовки будущих педагогов к воспитательной деятельности ua
dc.title.alternative Pedagogical laws as a part of preparation of future teachers to educational activities ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу