ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Молчанова, Алевтина Олександрівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2021-04-07T11:04:03Z | |
dc.date.available | 2021-04-07T11:04:03Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Молчанова, А. О. Педагогічні закономірності як складова підготовки майбутніх педагогів до виховної діяльності / А. О. Молчанова // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 202-206. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33811 | |
dc.description.abstract | Розглянуто певні питання класифікації закономірностей виховання, їх впливу на створення учнівського колективу. Підкреслюється роль педагогічних закономірностей у визначенні толерантної взаємодії всіх суб’єктів навчально-виховного процесу. Висвітлено деякі напрями підготовки студентів педагогічних навчальних закладів до професійної діяльності. | ua |
dc.description.abstract | Рассмотрено некоторые вопросы классификации закономерностей воспитания, их влияние на создание ученического коллектива. Подчеркнута роль педагогических закономерностей в определении толерантного взаимодействия всех субъектов учебно-воспитательного процесса. Освещены некоторые направления подготовки студентов педагогических учебных заведений к профессиональной деятельности. | ua |
dc.description.abstract | Certain questions of classification of laws of teaching and their impact on the creation of student’s group were considered. The role of teachers’ laws in identifying of tolerant interaction of all subjects of the educational process is emphasizing. Some directions of student’s preparation for professional activity taking. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | навчально-виховний процес | ua |
dc.subject | педагогічні закономірності | ua |
dc.subject | педагогічні технології | ua |
dc.subject | толерантна взаємодія | ua |
dc.subject | виховна діяльність | ua |
dc.subject | суб'єкти навчально-виховної діяльності | ua |
dc.subject | учебно-воспитательній процесс | ua |
dc.subject | педагогические закономерности | ua |
dc.subject | педагогические технологии | ua |
dc.subject | толерантное взаимодействие | ua |
dc.subject | субъекты учебно-воспитательного процесса | ua |
dc.subject | educational process | ua |
dc.subject | pedagogical laws | ua |
dc.subject | pedagogical technologies | ua |
dc.subject | tolerant interaction | ua |
dc.subject | educational activity | ua |
dc.subject | subjects of educational activity | ua |
dc.subject.classification | 378.126:371 | ua |
dc.title | Педагогічні закономірності як складова підготовки майбутніх педагогів до виховної діяльності | ua |
dc.title.alternative | Педагогические закономерности как составляющая подготовки будущих педагогов к воспитательной деятельности | ua |
dc.title.alternative | Pedagogical laws as a part of preparation of future teachers to educational activities | ua |
dc.type | Article | ua |