Розглянуто певні питання класифікації закономірностей виховання, їх впливу на створення учнівського колективу. Підкреслюється роль педагогічних закономірностей у визначенні толерантної взаємодії всіх суб’єктів навчально-виховного процесу. Висвітлено деякі напрями підготовки
студентів педагогічних навчальних закладів до професійної діяльності.
Рассмотрено некоторые вопросы классификации закономерностей воспитания, их влияние на создание ученического коллектива. Подчеркнута роль педагогических закономерностей в определении толерантного взаимодействия всех субъектов учебно-воспитательного процесса.
Освещены некоторые направления подготовки студентов педагогических учебных заведений к профессиональной деятельности.
Certain questions of classification of laws of teaching and their impact on the creation of student’s group were considered. The role of teachers’ laws in identifying of tolerant interaction of all subjects of the educational process is emphasizing. Some directions of student’s preparation for professional activity taking.