Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Розвиток мотивації у майбутнього педагога як умова його професійного становлення

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Лук’яненко, О. А.
dc.date.accessioned 2021-04-07T10:45:12Z
dc.date.available 2021-04-07T10:45:12Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Лук’яненко, О. А. Розвиток мотивації у майбутнього педагога як умова його професійного становлення / О. А. Лук’яненко // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 194-197. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33809
dc.description.abstract У статті проаналізовано теоретичні і методичні підходи щодо формування мотивації майбутніх педагогів, представлена структурна характеристика понять мотивація, мотиви, обґрунтовано необхідність цілеспрямованого формування мотивації майбутніх педагогів як засади для надання дітям педагогічної підтримки, розглянуто методичні аспекти даного процесу в умовах вищого навчального закладу, визначено теоретичні основи професійної компетентності майбутніх учителів в умовах сучасної освіти. ua
dc.description.abstract В статье проанализированы теоретические и методические подходы к формированию мотивации будущих педагогов, представлена структурная характеристика понятий мотивация, мотивы, обоснована необходимость целенаправленного формирования мотивации будущих педагогов как основы для предоставления детям педагогической поддержки, рассмотрены методические аспекты данного процесса в условиях высшего учебного заведения, определены теоретические основы профессиональной компетентности будущих учителей в условиях современного образования. ua
dc.description.abstract The theoretical and methodological approaches of formation for future teachers' motivation are examined in this paper, the block of characteristic concepts of motivation are represented, the necessity of purposeful formation of motivation as a basis for future teachers to provide educational support to children are analyzed, methodical aspects of this process in terms of higher education are considered, theoretical basis of teachers' professional competence in today's education are defined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject мотив ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject мотивация ua
dc.subject компетентность ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject.classification 378.126:316.628 ua
dc.title Розвиток мотивації у майбутнього педагога як умова його професійного становлення ua
dc.title.alternative Развитие мотивации у будущего педагога как условие его профессионального становления ua
dc.title.alternative Development of motivation of future teachers as a condition of his professional attitude in higher educational establishments ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics