У статті проаналізовано теоретичні і методичні підходи щодо формування мотивації майбутніх педагогів, представлена структурна характеристика понять мотивація, мотиви,
обґрунтовано необхідність цілеспрямованого формування мотивації майбутніх педагогів як засади для надання дітям педагогічної підтримки, розглянуто методичні аспекти даного процесу в умовах вищого навчального закладу, визначено теоретичні основи професійної компетентності майбутніх учителів в умовах сучасної освіти.
В статье проанализированы теоретические и методические подходы к формированию мотивации будущих педагогов, представлена структурная характеристика понятий
мотивация, мотивы, обоснована необходимость целенаправленного формирования мотивации будущих
педагогов как основы для предоставления детям педагогической поддержки, рассмотрены методические
аспекты данного процесса в условиях высшего учебного заведения, определены теоретические основы
профессиональной компетентности будущих учителей в условиях современного образования.
The theoretical and methodological approaches of formation for future teachers' motivation are examined in this paper, the block of characteristic concepts of motivation are represented, the necessity of purposeful formation of motivation as a basis for future teachers to provide educational support to children are
analyzed, methodical aspects of this process in terms of higher education are considered, theoretical basis of teachers' professional competence in today's education are defined.