Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лугова, І. М.
dc.date.accessioned 2021-04-07T10:31:16Z
dc.date.available 2021-04-07T10:31:16Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Лугова, І. М. Реформаторська течія у педагогіці 20–х рр. XX ст. / І. М. Лугова // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 186-189. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33805
dc.description.abstract В статті розглядаються реформаторські течії, що виникли в кінці XIX на початку XX століття, які були спрямовані на зміну педагогічних традицій, що обмежували свободу та ініціативу дитини. Ми звернемось до наукової спадщини видатних діячів, а також до аналізу їх внеску в розвиток сучасної педагогічної науки. Розглянемо впровадження освітніх реформ, що призводило до постійних змін в системі освіти і які можуть бути актуальними для впровадження в сучасний освітянський простір. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются реформаторские течения, возникшие в конце XIX - начале XX века, которые были направлены на изменение педагогических традиций, что ограничивало свободу и инициативу ребенка. Вместо этого они предлагали создавать для детей такие условия, которые бы давали им возможность для самовоспитания. Мы обратимся к научному наследию выдающихся деятелей, а также к анализу их вклада в развитие современной педагогической науки. Рассмотрим внедрение образовательных реформ, которые в свою очередь приводили к постоянным изменениям в системе обучения и которые могут быть актуальными в современном образовании. ua
dc.description.abstract The article considers the reform wayies that arose in the late XIX - early XX century, which were aimed at changing the pedagogical traditions that restrict freedom and initiative of the child. We will turn to the scientific heritage of faumoust figures and as to the analysis of their contribution to the development of modern pedagogy. History of Education of this period is of considerable interest, also for that reason because during this period introduced new educational reforms, which led to constant changes in the education system and which may be relevant into the practice wark for modern education area. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject реформаторська педагогіка ua
dc.subject теорія вільного виховання ua
dc.subject експериментальна педагогіка ua
dc.subject педагогіка особистості ua
dc.subject рух нового виховання ua
dc.subject вальдорфська педагогіка ua
dc.subject реформаторская педагогика ua
dc.subject теория свободного воспитания ua
dc.subject экспериментальная педагогика ua
dc.subject педагогика личности ua
dc.subject движение нового воспитания ua
dc.subject вальдорфская педагогика ua
dc.subject Reformed pedagogy ua
dc.subject theory of free education ua
dc.subject experimental pedagogіka ua
dc.subject pedagogіka personality ua
dc.subject movement of a new education ua
dc.subject Waldorf education ua
dc.subject.classification 37(09).00173"18-19" ua
dc.title Реформаторська течія у педагогіці 20–х рр. XX ст. ua
dc.title.alternative Реформаторское течение в педагогике 20-х гг. ХХ в. ua
dc.title.alternative The reformed branch of pedagogy in the 20-ies of XX century ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу