В статті розглядаються реформаторські течії, що виникли в кінці XIX на початку XX століття, які були спрямовані на зміну педагогічних традицій, що обмежували свободу та ініціативу
дитини. Ми звернемось до наукової спадщини видатних діячів, а також до аналізу їх внеску в розвиток сучасної педагогічної науки. Розглянемо впровадження освітніх реформ, що призводило до постійних змін в системі освіти і які можуть бути актуальними для впровадження в сучасний освітянський простір.
В статье рассматриваются реформаторские течения, возникшие в конце XIX - начале XX века, которые были направлены на изменение педагогических традиций, что ограничивало свободу и инициативу ребенка. Вместо этого они предлагали создавать для детей такие условия, которые бы давали им возможность для самовоспитания. Мы обратимся к научному наследию выдающихся деятелей, а также к анализу их вклада в развитие современной педагогической науки.
Рассмотрим внедрение образовательных реформ, которые в свою очередь приводили к постоянным изменениям в системе обучения и которые могут быть актуальными в современном образовании.
The article considers the reform wayies that arose in the late XIX - early XX century, which were aimed at changing the pedagogical traditions that restrict freedom and initiative of the child. We will turn to the scientific heritage of faumoust figures and as to the analysis of their contribution to the development of modern
pedagogy. History of Education of this period is of considerable interest, also for that reason because during this period introduced new educational reforms, which led to constant changes in the education system and which may be relevant into the practice wark for modern education area.