Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Тренінгові технології в педагогічній діяльності викладача вищого навчального закладу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бєлоглазенко, Д. С.
dc.date.accessioned 2021-04-02T08:22:53Z
dc.date.available 2021-04-02T08:22:53Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Бєлоглазенко Д. С. Тренінгові технології в педагогічній діяльності викладача вищого навчального закладу / Д. С. Бєлоглазенко // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 76-79. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33681
dc.description.abstract У статті розглянуто теоретичне обґрунтування змісту тренінгових технологій у педагогічній діяльності викладача вищого навчального закладу. Висвітлено проблему методології та теорії поняття тренінг як необхідної складової налагодження успішної педагогічної взаємодії. Доведено переваги тренінгових методів навчання та доцільність використання тренінгових занять, важливої складової інтерактивного навчання, що ефективно впливає на формування професіоналізму майбутнього викладача-тренера. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрено теоретическое обоснование содержания тренинговых технологий в педагогической деятельности преподавателя высшего учебного заведения. Освещены проблемы методологии и теории понятия тренинг как необходимой составляющей организации успешного педагогического взаимодействия. Доказаны преимущества тренинговых методов обучения и целесообразность использования тренинговых занятий, важной составляющей интерактивного обучения, которые эффективно влияют на формирование профессионализма будущего преподавателя- тренера. ua
dc.description.abstract The article deals with the theoretical study of technology training content in teachers’ educational activities in higher education establishments. This paper investigates the problem of the theory and methodology of training concepts as a necessary component of establishing a successful teachers interaction. The benefits of the training methods and the feasibility of using learning training sessions, as important component of interactive learning, which effectively influences the formation of future professional teacher-trainer are proved. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject тренінг ua
dc.subject тренінгові технології ua
dc.subject викладач-тренер ua
dc.subject методи активного навчання ua
dc.subject тренинг ua
dc.subject тренинговые технологии ua
dc.subject преподаватель-тренер ua
dc.subject методы активного обучения ua
dc.subject training ua
dc.subject training technologies ua
dc.subject teacher-coach ua
dc.subject active learning techniques ua
dc.subject.classification 378.147.02 ua
dc.title Тренінгові технології в педагогічній діяльності викладача вищого навчального закладу ua
dc.title.alternative Тренинговые технологии в педагогической деятельности преподователя высшего ученого заведения ua
dc.title.alternative Training technology in lecturer’s activities at the university ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу