ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Бєлоглазенко, Д. С.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2021-04-02T08:22:53Z | |
dc.date.available | 2021-04-02T08:22:53Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Бєлоглазенко Д. С. Тренінгові технології в педагогічній діяльності викладача вищого навчального закладу / Д. С. Бєлоглазенко // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 76-79. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33681 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто теоретичне обґрунтування змісту тренінгових технологій у педагогічній діяльності викладача вищого навчального закладу. Висвітлено проблему методології та теорії поняття тренінг як необхідної складової налагодження успішної педагогічної взаємодії. Доведено переваги тренінгових методів навчання та доцільність використання тренінгових занять, важливої складової інтерактивного навчання, що ефективно впливає на формування професіоналізму майбутнього викладача-тренера. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассмотрено теоретическое обоснование содержания тренинговых технологий в педагогической деятельности преподавателя высшего учебного заведения. Освещены проблемы методологии и теории понятия тренинг как необходимой составляющей организации успешного педагогического взаимодействия. Доказаны преимущества тренинговых методов обучения и целесообразность использования тренинговых занятий, важной составляющей интерактивного обучения, которые эффективно влияют на формирование профессионализма будущего преподавателя- тренера. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with the theoretical study of technology training content in teachers’ educational activities in higher education establishments. This paper investigates the problem of the theory and methodology of training concepts as a necessary component of establishing a successful teachers interaction. The benefits of the training methods and the feasibility of using learning training sessions, as important component of interactive learning, which effectively influences the formation of future professional teacher-trainer are proved. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | тренінг | ua |
dc.subject | тренінгові технології | ua |
dc.subject | викладач-тренер | ua |
dc.subject | методи активного навчання | ua |
dc.subject | тренинг | ua |
dc.subject | тренинговые технологии | ua |
dc.subject | преподаватель-тренер | ua |
dc.subject | методы активного обучения | ua |
dc.subject | training | ua |
dc.subject | training technologies | ua |
dc.subject | teacher-coach | ua |
dc.subject | active learning techniques | ua |
dc.subject.classification | 378.147.02 | ua |
dc.title | Тренінгові технології в педагогічній діяльності викладача вищого навчального закладу | ua |
dc.title.alternative | Тренинговые технологии в педагогической деятельности преподователя высшего ученого заведения | ua |
dc.title.alternative | Training technology in lecturer’s activities at the university | ua |
dc.type | Article | ua |