ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Багінська, Ольга Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-02T06:01:30Z | |
dc.date.available | 2021-04-02T06:01:30Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Багінська О. Психологічні особливості професійної самореалізації та самовдосконалення викладача вищого навчального закладу / O. Багінська // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 58-61. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33666 | |
dc.description.abstract | Вивчено основні напрямки дослідження проблеми рефлексивності соціального пізнання та самореалізації особистості, виявлено професійно-групові особливості формування соціально-психологічної позиції сучасної особистості викладача вищого навчального закладу. Описано концептуальну рефлексивно-акмеологічну модель самореалізації викладача вищого навчального закладу. | ua |
dc.description.abstract | Изучены основные направления исследования проблемы рефлексивности социального познания и самореализации личности, обнаружено профессионально групповые особенности формирования соціально-психологической позиции современной личности преподавателя высшего учебного заведения. Описана концептуальная рефлексивно-акмеологичну модель самореализации преподавателя высшего учебного заведения. | ua |
dc.description.abstract | Basic directions of research of problem of reflection of social cognition and self-realization of personality are studied, to discover professionally group features of forming of socialpsychological position of modern personality of teacher of higher educational establishment. The conceptual refleksivno-akmeologichnu model of selfrealization of teacher of higher educational establishment is described. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | самореалізація | ua |
dc.subject | рефлексія | ua |
dc.subject | проблематизація | ua |
dc.subject | самоактуалізація | ua |
dc.subject | рефлексивно-акмеологічна модель | ua |
dc.subject | самореализация | ua |
dc.subject | рефлексия | ua |
dc.subject | проблематизация | ua |
dc.subject | самоактуализация | ua |
dc.subject | рефлексивно-акмеологическая модель | ua |
dc.subject | selfrealization | ua |
dc.subject | reflection | ua |
dc.subject | problematizaciya | ua |
dc.subject | samoaktualizaciya | ua |
dc.subject | refleksivno-akmeologichna model | ua |
dc.subject.classification | 378.124:159.9 | ua |
dc.title | Психологічні особливості професійної самореалізації та самовдосконалення викладача вищого навчального закладу | ua |
dc.title.alternative | Психологические особенности профессиональной самореализации и самосовершенствования преподавателя высшей школы | ua |
dc.title.alternative | Psychological peculiarities of professional self-realization and self-improvement of lecturer in higher educational establishment | ua |
dc.type | Other | ua |