Стаття присвячена проблемі функціонування мови в поліетнічній, полікультурній
державі, зокрема у вищій освіті та врахування в ній нейролінгвістичних, психолінгвістичних і соціальних
аспектів оволодіння студентами мовами, в процесі якого мовна толерантність стає необхідною умовою
для існування і розвитку освітнього соціуму з метою реалізації коректної навчальної комунікації.
Статья посвящена проблеме функционирования языка в полиэтническом,
поликультурном государстве, в частности в высшем образовании и учета в нем нейролингвистических,
психолингвистических и социальных аспектов овладения студентами языками, в процессе которого
языковая толерантность становится необходимым условием для существования и развития
образовательного социума с целью реализации корректной речевой обучающей коммуникации.
The article deals with the functioning of language in multiethnic, multicultural country,
particularly in higher education, with taking into account its neurolinguistic, psycholinguistic and social aspects of
mastering by students languages, in the process of which language tolerance becomes a necessary condition for the existence and development of educational surrounding with the aim to implement the proper training of
communication.