ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Калмикова, Лариса Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-02T05:48:56Z | |
dc.date.available | 2021-04-02T05:48:56Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Калмикова Л. О. Вища педагогічна освіта : психолонгвістичні проблеми та шляхи їх вирішення / Л. О. Калмикова // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 36-42. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33661 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі функціонування мови в поліетнічній, полікультурній державі, зокрема у вищій освіті та врахування в ній нейролінгвістичних, психолінгвістичних і соціальних аспектів оволодіння студентами мовами, в процесі якого мовна толерантність стає необхідною умовою для існування і розвитку освітнього соціуму з метою реалізації коректної навчальної комунікації. | ua |
dc.description.abstract | Статья посвящена проблеме функционирования языка в полиэтническом, поликультурном государстве, в частности в высшем образовании и учета в нем нейролингвистических, психолингвистических и социальных аспектов овладения студентами языками, в процессе которого языковая толерантность становится необходимым условием для существования и развития образовательного социума с целью реализации корректной речевой обучающей коммуникации. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with the functioning of language in multiethnic, multicultural country, particularly in higher education, with taking into account its neurolinguistic, psycholinguistic and social aspects of mastering by students languages, in the process of which language tolerance becomes a necessary condition for the existence and development of educational surrounding with the aim to implement the proper training of communication. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | оволодіння мовою | ua |
dc.subject | мова освіти | ua |
dc.subject | нейронні мережі | ua |
dc.subject | локалізація мовленнєво-мовних функцій | ua |
dc.subject | образ світу | ua |
dc.subject | мовленнєві операції | ua |
dc.subject | овладение языком | ua |
dc.subject | язык образования | ua |
dc.subject | нейронные сети | ua |
dc.subject | локализация речеязыковых функций | ua |
dc.subject | образ мира | ua |
dc.subject | речевые операции | ua |
dc.subject | language acquisition | ua |
dc.subject | language of education | ua |
dc.subject | neural networks | ua |
dc.subject | localization of speechlanguage functions | ua |
dc.subject | the image of the world | ua |
dc.subject | speech operations | ua |
dc.subject.classification | 378:81 23 | ua |
dc.title | Вища педагогічна освіта : психолонгвістичні проблеми та шляхи їх вирішення | ua |
dc.title.alternative | Высшее педагогическое образование : психолингвистические проблемы и пути их решения | ua |
dc.title.alternative | Higher Pedagogical Education : psycholinguistic problems and their solutions | ua |
dc.type | Article | ua |