Моделювання інноваційного освітнього середовища педагогічної магістратури
передбачає : переважальну орієнтацію на компетентнісний, діяльнісний і відносницький підходи;
контекстність навчального процесу, його практичну спрямованість (з урахуванням тенденцій
диверсифікації); організацію квазіпрофесійної діяльності; міждисциплінарну інтеграцію; забезпечення
можливостей для саморозвитку і самореалізації особистості, зокрема, через організацію самостійної
роботи та її вищий прояв – наукові дослідження. Переваги надаються змішаному і асинхронному
(нелінійному) навчанню. Однією з провідних педагогічних технологій виступає тьюторство, що передбачає
студентоцентрованість навчального процесу, cуб’єкт-суб’єктність виховальних відносин, академічний
супровід індивідуальної освітньої траєкторії магістранта.
Моделирование инновационного образовательного пространства педагогической
магистратуры предусматривает: преимущественную ориентацию на компетентностный,
деятельностный и отношенческий подходы; контекстность учебного процесса, его практическую
направленность (с учетом тенденций диверсификации); организацию квазипрофессиональной
деятельности; междисциплинарную интеграцию; обеспечение возможностей для саморазвития и
самореализации личности, в частности, через организацию самостоятельной работы и ее высшее
проявление – научные исследования. Преимущества предоставляются смешанному и асинхронному
(нелинейному) обучению. Одной из основных педагогических технологий выступает тьюторство,
предусматривающее студентоцентрированность учебного процесса, субъект-субъектность
воспитывающих отношений, академическое сопровождение индивидуальной образовательной
траектории магистранта.
Modeling of innovative educational environment of pedagogical magistracy provides prevailing
orientation on competence, activity and relative approaches; context of educational process, its practical orientation
(including diversification trends); organization of quasi professional activities; interdisciplinary integration; providing
opportunities for self-development and self-realization of student’s personality, also through the organization of
independent work and its highest manifestation – scientific research. Benefits to mixed and asynchronous (nonlinear)
learning are provided. One of the leading educational technologies is tutorship, which involves student
centered learning process, subject-subject interaction of teacher-student relationships, academic support of individual
educational trajectory of undergraduates.