Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Модель контекстно-компетентнісної підготовки у педагогічній магістратурі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Дем’яненко, Наталія Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-04-01T13:03:23Z
dc.date.available 2021-04-01T13:03:23Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Дем’яненко Н. М. Модель контекстно-компетентнісної підготовки у педагогічній магістратурі / Н. М. Дем’яненко // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 28-33. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33656
dc.description.abstract Моделювання інноваційного освітнього середовища педагогічної магістратури передбачає : переважальну орієнтацію на компетентнісний, діяльнісний і відносницький підходи; контекстність навчального процесу, його практичну спрямованість (з урахуванням тенденцій диверсифікації); організацію квазіпрофесійної діяльності; міждисциплінарну інтеграцію; забезпечення можливостей для саморозвитку і самореалізації особистості, зокрема, через організацію самостійної роботи та її вищий прояв – наукові дослідження. Переваги надаються змішаному і асинхронному (нелінійному) навчанню. Однією з провідних педагогічних технологій виступає тьюторство, що передбачає студентоцентрованість навчального процесу, cуб’єкт-суб’єктність виховальних відносин, академічний супровід індивідуальної освітньої траєкторії магістранта. ua
dc.description.abstract Моделирование инновационного образовательного пространства педагогической магистратуры предусматривает: преимущественную ориентацию на компетентностный, деятельностный и отношенческий подходы; контекстность учебного процесса, его практическую направленность (с учетом тенденций диверсификации); организацию квазипрофессиональной деятельности; междисциплинарную интеграцию; обеспечение возможностей для саморазвития и самореализации личности, в частности, через организацию самостоятельной работы и ее высшее проявление – научные исследования. Преимущества предоставляются смешанному и асинхронному (нелинейному) обучению. Одной из основных педагогических технологий выступает тьюторство, предусматривающее студентоцентрированность учебного процесса, субъект-субъектность воспитывающих отношений, академическое сопровождение индивидуальной образовательной траектории магистранта. ua
dc.description.abstract Modeling of innovative educational environment of pedagogical magistracy provides prevailing orientation on competence, activity and relative approaches; context of educational process, its practical orientation (including diversification trends); organization of quasi professional activities; interdisciplinary integration; providing opportunities for self-development and self-realization of student’s personality, also through the organization of independent work and its highest manifestation – scientific research. Benefits to mixed and asynchronous (nonlinear) learning are provided. One of the leading educational technologies is tutorship, which involves student centered learning process, subject-subject interaction of teacher-student relationships, academic support of individual educational trajectory of undergraduates. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічна магістратура ua
dc.subject модель контекстно-компетентнісної підготовки ua
dc.subject квазіпрофесійна діяльність ua
dc.subject диверсифікація ua
dc.subject тьюторство ua
dc.subject педагогическая магистратура ua
dc.subject модель контекстно- компетентностной подготовки ua
dc.subject квазипрофессиональная деятельность ua
dc.subject диверсификация ua
dc.subject тьюторство ua
dc.subject pedagogical magistracy ua
dc.subject model of contextual and professional training ua
dc.subject quasi professional activity ua
dc.subject diversification ua
dc.subject tutorship ua
dc.subject.classification 378.22 ua
dc.title Модель контекстно-компетентнісної підготовки у педагогічній магістратурі ua
dc.title.alternative Модель контекстно-компетентностной подготовки в педагогической магистратуре ua
dc.title.alternative Model of contextual and professional training in pedagogical magistracy ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics