ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Дем’яненко, Наталія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-01T13:03:23Z | |
dc.date.available | 2021-04-01T13:03:23Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Дем’яненко Н. М. Модель контекстно-компетентнісної підготовки у педагогічній магістратурі / Н. М. Дем’яненко // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 28-33. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33656 | |
dc.description.abstract | Моделювання інноваційного освітнього середовища педагогічної магістратури передбачає : переважальну орієнтацію на компетентнісний, діяльнісний і відносницький підходи; контекстність навчального процесу, його практичну спрямованість (з урахуванням тенденцій диверсифікації); організацію квазіпрофесійної діяльності; міждисциплінарну інтеграцію; забезпечення можливостей для саморозвитку і самореалізації особистості, зокрема, через організацію самостійної роботи та її вищий прояв – наукові дослідження. Переваги надаються змішаному і асинхронному (нелінійному) навчанню. Однією з провідних педагогічних технологій виступає тьюторство, що передбачає студентоцентрованість навчального процесу, cуб’єкт-суб’єктність виховальних відносин, академічний супровід індивідуальної освітньої траєкторії магістранта. | ua |
dc.description.abstract | Моделирование инновационного образовательного пространства педагогической магистратуры предусматривает: преимущественную ориентацию на компетентностный, деятельностный и отношенческий подходы; контекстность учебного процесса, его практическую направленность (с учетом тенденций диверсификации); организацию квазипрофессиональной деятельности; междисциплинарную интеграцию; обеспечение возможностей для саморазвития и самореализации личности, в частности, через организацию самостоятельной работы и ее высшее проявление – научные исследования. Преимущества предоставляются смешанному и асинхронному (нелинейному) обучению. Одной из основных педагогических технологий выступает тьюторство, предусматривающее студентоцентрированность учебного процесса, субъект-субъектность воспитывающих отношений, академическое сопровождение индивидуальной образовательной траектории магистранта. | ua |
dc.description.abstract | Modeling of innovative educational environment of pedagogical magistracy provides prevailing orientation on competence, activity and relative approaches; context of educational process, its practical orientation (including diversification trends); organization of quasi professional activities; interdisciplinary integration; providing opportunities for self-development and self-realization of student’s personality, also through the organization of independent work and its highest manifestation – scientific research. Benefits to mixed and asynchronous (nonlinear) learning are provided. One of the leading educational technologies is tutorship, which involves student centered learning process, subject-subject interaction of teacher-student relationships, academic support of individual educational trajectory of undergraduates. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | педагогічна магістратура | ua |
dc.subject | модель контекстно-компетентнісної підготовки | ua |
dc.subject | квазіпрофесійна діяльність | ua |
dc.subject | диверсифікація | ua |
dc.subject | тьюторство | ua |
dc.subject | педагогическая магистратура | ua |
dc.subject | модель контекстно- компетентностной подготовки | ua |
dc.subject | квазипрофессиональная деятельность | ua |
dc.subject | диверсификация | ua |
dc.subject | тьюторство | ua |
dc.subject | pedagogical magistracy | ua |
dc.subject | model of contextual and professional training | ua |
dc.subject | quasi professional activity | ua |
dc.subject | diversification | ua |
dc.subject | tutorship | ua |
dc.subject.classification | 378.22 | ua |
dc.title | Модель контекстно-компетентнісної підготовки у педагогічній магістратурі | ua |
dc.title.alternative | Модель контекстно-компетентностной подготовки в педагогической магистратуре | ua |
dc.title.alternative | Model of contextual and professional training in pedagogical magistracy | ua |
dc.type | Article | ua |